Sending
User Review
5 (2 votes)

شیرگازی استنلس استیل 2 اینچ

فروش شیر گازی استیل 2 اینچ در پایپ اتصال 

شیر گازی استیل 2 اینچ در مدلهای مختلف در پایپ اتصال به فروش می رسد که می توان به شیر گازی استیل یک تیکه و دو تیکه اشاره کرد این شیر گازی برای مصارف صنایع غذایی دارویی صنعتی شیمیایی مورد استفاده قرار می گیرد.این شیر گازی در دو مدل که مصرف فراوانی دارد به فروش می رسد که می توان به شیر گازی استیل 304 و 316 اشاره کرد این شیر گازی به صورت دنده ای و فلنجدار موجود می باشد برای دریافت قیمت بروز این محصول با فروشندگان پایپ اتصال در تماس باشید.

مقاوم در برابر خوردگی بیشتر

استیل به عنوان یک ماده بسیار مقاوم تر از برنج در برابر خوردگی است. این نکته مهمی است که باید به آن توجه کرد، به خصوص در مورد شیرآلات. از آنجایی که شیرها باید باز و بسته شوند، خوردگی می تواند مشکلات بزرگی ایجاد کند. اگر خوردگی بیش از حد وجود داشته باشد، ممکن است باعث شکسته شدن شیر توپی یا ناتوانی در حرکت شود.

شیر گازی از جنس استنلس استیل در برابر انواع آب خشن تر مقاومت می کنند. این باعث می شود شیر دوام بیشتری داشته باشد.

به یاد داشته باشید که اگر می خواهید مقاومت بیشتری در برابر خوردگی در سیستم خود داشته باشید، باید از یک سیستم استیل کامل استفاده کنید.

انواع شیر گازی استیل 2 اینچ

در سری شیر گازی استیل، در واقع دو نوع Stainless وجود دارد. 304 و 316. اینها دو درجه مواد مختلف هستند که آرایش های متفاوتی دارند. برای مقاومت در برابر خوردگی بیشتر، می توانید از درجه 316 استفاده کنید، زیرا دارای عنصری به نام مولیبدن است که مقاومت در برابر خوردگی را حتی بیشتر از استاندارد Stainless 304 افزایش می دهد.

رتبه بندی فشار
به طور کلی، شیر گازی استنلس استیل  دارای درجه فشار بالاتری نسبت به برنج هستند. به عنوان مثال، یک شیر گلوله ای استاندارد برنجی ممکن است دارای درجه فشار 600 PSI در یک مدل 1 اینچی باشد. یک شیر توپی استاندارد ضد زنگ احتمالاً دارای درجه فشار 1000 PSI در یک مدل 1 اینچی است.

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *