Sending
User Review
0 (0 votes)

پایپ اتصال لوله و اتصالات

فروشگاه لوله و اتصالات

فروشگاه لوله و اتصالات ، بازار لوله و اتصالات تهران در شادآباد متمرکز شده است. هر محصول مرتبط با آهن و پی وی سی را می توان با بهترین کیفت و بالاترین تنوع در این بازار پیدا کرد. از آهن و میلگرد گرفته تا انواع لوله، اتصلات و ماشین آلات صنعتی در این بازار مطابق با استانداردهای جهانی ارائه می شوند.

کافی است از سه راه آذری به طرف خیابان فتح حرکت کنید، آن چه در این مسیر مشاهده می کنید، بازار آهن شادآباد نامیده می شود. دو نکته ی مهم؛ اول این اینکه ناحیه ی معرفی شده در طرح ترافیک زوج و فرد قرار ندارد و دوم اینکه، برای دسترسی راحت تر می توانید از جاده شیر پاستوریزه حرکت کنید.

یک حساب سرانگشتی نشان می دهد که بالغ بر پنجاه شرکت بزرگ (در مقیاس کشوری) در این بازار فعالیت دارند.

 

شیر کنترل فشار شکن

 

پایپ اتصال

فروشگاه پایپ اتصال مفتخر است ضمن دارا بودن عاملیت فروش اکثریت شرکت های بزرگ تولید کننده داخلی و نام های تجاری معتبر در این صنعت، با گروه کارشناسان زبده و متخصص خود پاسخگوی نیازهای عمومی و تخصصی بازار مصرف در خصوص لوله و اتصالات فاضلابی، پلیکا، پوش فیت،پلی اتیلن، پلی پروپیلن و لوله 5 لایه باشد.

همچنین این فروشگاه با توجه به ظرفیت های فراوان ایجاده شده، آماده همکاری با شرکت ها، مؤسسات، ارگان های دولتی و خصوصی و همچنین انبوه سازان می‏باشد.

فروشگاه لوله و اتصالات پایپ اتصال با توجه به اهمیت روزافزون فضای مجازی و گسترش فضای کسب و کار در این حوزه، بر آن گردیده است.

که از طریق راه اندازی وب سایت پایپ اتصال ، زمینه ساز فروش و خدمات مناسب و با کیفیت مطلوب گردیده و کوشش نماید.

تا همواره نامی نیک را از خود در بازار لوله و اتصالات باقی گذارد.

 

حمایت همیشگی از مشتری در قبل و بعد از خرید، امکان خرید اقلام متنوع از برندهای گوناگون و آسودگی خاطر از قیمت ها و تسهیلات مختلف در نظر گرفته شده برای مشتریان عزیز میباشد.

انواع لوله و اتصالات

 

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *