Sending
User Review
5 (1 vote)

لوله-استیل-دکوراتیو

لوله استیل دکوراتیو ،لوله استیل دکوراتیو چیست ،اتصالات لوله استیل دکوراتیو ،لوله های استیل دکوراتیو،

خرید لوله استیل دکوراتیو ،لوله دکوراتیو استیل ،لوله استیل دکوراتیو 304 ،لوله استیل دکوراتیو 201 ،استیل دکوراتیو،

وزن لوله استیل دکوراتیو ، لوله استیل دکوراتیو تهران ،خرید اینترنتی لوله استیل دکوراتیو ،دکوراتیو لوله،

لوله های استیل دکوراتیو

فلزات تزئینی شامل طیف گسترده ای از محصولات کاربردی و همچنین تزئینی برای مصارف خانگی مانند مبلمان و اهداف معماری هستند. اینها از دستگیره در، پله ها، نرده ها و اتصالات صنعتی گرفته تا لوله ها را شامل می شود. فلز همچنین می‌تواند برای درب‌ها و روکش‌های درب سفارشی، روکش‌های پارتیشن و آسیاب، دایرکتوری‌های ساختمان و کیوسک‌ها، وسایل روشنایی و غیره استفاده شود. گزینه‌های تزئینی موجود در بازار نامحدود هستند. متداول ترین فلزات تزئینی مورد استفاده عبارتند از استیل، برنز، آلومینیوم و برنج.

انواع استیل چه تزئینی و چه معمولی به دلیل مقاومت در برابر خوردگی و استحکام شناخته شده است. این فلز که برای ظاهرش انتخاب شده است، از نظر معماری نیز یکی از قوی ترین فلزات است. استیل آلیاژی از فولاد حاوی کروم است و بسته به استفاده عناصر اضافی مانند منگنز و نیکل به آن اضافه می شود.

انواع مختلفی از استیل تزئینی تولید شده توسط ما وجود دارد. آنها بر اساس ترکیبی از آلیاژها هستند و با یک عدد به آنها اشاره می شود. لوله استیل 304 316و 201 لوله ها و لوله های بزرگ گرد، مربع و مستطیل تولید می کند. لوله گرد در اندازه استاندارد و ضخامت دیوار تولید می شود و بسته به هدف سازه و اعمال فشار ممکن است سفارشی شود.

مراحل تولید لوله استیل دکوراتیو 

1. انتخاب مواد لوله استیل دکوراتیو

اگر می خواهید لوله استیل دکوراتیو مرغوب بسازید چه نوع مواد اولیه ای را انتخاب کنید البته باید تسمه فولادی کوره پالایش را انتخاب کنید لوله های استیل تولید شده در این روش دارای جنس نرم، بالا هستند. در روشنایی و صاف در جوش ها مهم ترین چیز مقاومت در برابر خوردگی قوی است. انجام پردازش های عمیق مانند خمش و جوش راحت تر است و کیفیت محصول تضمین می شود.

2. ضخامت لوله استیل دکوراتیو

پس از انتخاب نوار فولادی لازم است سازنده نورد انتخاب شود.کیفیت فرآیند نورد مستقیماً با ضخامت لوله استیل دکوراتیو تمام شده و دقت تک وزن مرتبط است که این نیز عامل مهمی است که بر حسابداری بهای تمام شده نمایندگان و پردازنده ها.

3. حک لوله استیل دکوراتیو

این یک بخش مهم در تولید لوله های استیل است. اولین قسمت تولید کننده لوله استیل دکوراتیو ساخت یک مهر استیل است و بدنه لوله را با مشخصات و ضخامت واقعی لوله مشخص می کند و همه چیز را بیان می کند. کاربرانی که از استیل استفاده می کند. این یک مهر فولادی استاندارد و ضخیم است که کاربران را فریب نمی دهد و باعث اطمینان بیشتر کاربران می شود.

4. حفاظت داخل جوش لوله استیل دکوراتیو

حفاظت داخلی نیتروژن در طول جوشکاری اضافه می شود، که یک درمان ویژه است یک کارخانه لوله استیل دکوراتیو انجام می شود. هنگامی که لوله استیل دکوراتیو جوش داده می شود اکسیژن جدا شده و نیتروژن به آن اضافه می شود تا یک خط سفید در جوش داخلی ایجاد شود که برای جلوگیری از ترک خوردگی و زنگ زدن جوش لوله استیل در فرآیند استفاده در آینده بسیار خوب است برای اطمینان از کیفیت

5. پرداخت لوله استیل دکوراتیو

روشنایی لوله استیل دکوراتیو نه تنها تحت تاثیر کیفیت مواد اولیه است، بلکه بر روی مواد پولیش انتخابی و مهارت استادان پولیش نیز تاثیر می گذارد. بهترین واکس های پولیش را انتخاب می کنیم و لوله های با درخشندگی بالا را توسط متخصصان پولیش ماهر انجام می شود.

6. بسته بندی لوله استیل دکوراتیو

بر روی هر لوله یک برچسب امنیتی که می تواند اصالت را تایید کند چسبانده می شود.در فرآیندی که ارتباط مستقیمی با ظاهر لوله استیل دکوراتیو دارد،استیل همیشه اصرار بر استفاده از کیسه های بسته بندی جدید ساخته شده از ذرات پلی اتیلن داشته است که زیبا و زیبا هستند. همچنین از لوله استیل به خوبی محافظت می کند. و روی هر بسته گواهی انطباق قرار دهید.

7 ذخیره سازی لوله استیل دکوراتیو

برای اینکه سطح لوله استیل خراشیده یا آلوده نشود، قفسه های مخصوص ذخیره سازی داریم که اکثر قفسه های ذخیره سازی چوبی هستند و با پد لاستیکی پوشانده می شوند تا لوله استیل دکوراتیو را از بین ببرد. سایر مواد فلزی

فرق بین لوله استیل دکوراتیو و لوله استیل صنعتی

کاربرد: لوله استیل دکوراتیو عموماً در تزیینات ساختمانی مانند در و پنجره، نرده حفاظ، نرده، نرده، مبلمان و غیره استفاده می شود که در حفاظت از ایمنی و ارزیابی زیبایی نقش دارند. لوله استیل صنعتی عموماً برای تماس با غذا و دارو استفاده می شوند و نقش انتقال را در خط تولید دارند.

مواد: با توجه به کاربردهای مختلف، انتخاب مواد متفاوت است. انتخاب لوله دکوراتیو دارای طیف گسترده ای از مواد مانند 201، 304، 316 و غیره است و فقط باید مقاومت در برابر اکسیداسیون و صرفه جویی را در نظر گرفت. لوله استیل صنعتی الزامات سختگیرانه ای در مورد میزان بارش فلزات سنگین دارند. به طور کلی، فقط 304، 316، 316L را می توان انتخاب کرد.

درز جوش لوله استیل :

لوله استیل دکوراتیو به طور کلی برای درز جوش داخلی الزامات خاصی ندارد و درز جوشکاری دیواره لوله بیرونی باید صاف و صاف باشد. لوله استیل صنعتی هیچ الزام خاصی برای جوش های جداره خارجی ندارند، اما جوش های داخلی باید صاف و صاف باشند و مقاومت فشاری جوش ها با سطوح مختلف کاربرد ترکیب شود.

دیوار لوله استیل داخلی:

لوله دکوراتیو هیچ الزامی برای دیوار لوله داخلی ندارند، زیرا قسمت بیرونی عمدتاً برای تزئین استفاده می شود. لوله بهداشتی برای ناهمواری و تمیزی دیواره لوله داخلی نیاز به پرداخت دقیق دارد به طوری که زبری دیواره لوله به مش 600 به بالا می رسد و چربی و زنگ زدگی دیواره لوله باید پاک شود.

شکل لوله استیل :

اشکال لوله استیل دکوراتیو گرد، مربع، مثلث، شیاردار، بیضی و غیره است. تا زمانی که تقاضا وجود دارد، تولیدکنندگان می توانند قالب ها را باز کرده و مطابق با نیاز خود سفارشی کنند. از آنجایی که لوله استیل صنعتی دارای الزاماتی برای ناهمواری دیواره داخلی لوله هستند، برای بسیاری از لوله های با شکل خاص دستیابی به چنین پرداخت دقیقی دشوار است که فقط به شکل های گرد یا بیضی می رسد.

سطح لوله استیل:

از آنجایی که لوله استیل دکوراتیو نقش تزئینی و زیبایی را ایفا می کند، سطح برجسته، آبکاری، سیم کشی، بدون اثر انگشت و سایر فرآیندها برای بهبود زیبایی شناسی می شود. همچنین رنگ لوله را تغییر می دهد و مقاومت اکسیداسیون را از طریق آبکاری، رنگ آمیزی و پخت بهبود می بخشد. ارتباط جنسی. لوله استیل صنعتی روی سطح نیاز چندانی ندارند. پس از همه، آنها باید با مواد غذایی در تماس باشند، بنابراین نمی توانید آبکاری را به میل خود اضافه کنید و نیازی به زیبایی شناسی نیست.

قیمت لوله استیل:

decorative stainless steel pipe برای دکوراسیون الزامات سختگیرانه ای در مورد مواد و فرآیندها ندارند، بنابراین قیمت های موجود در بازار نیز پایین است. لوله استیل صنعتی دارای الزامات بسیار سختگیرانه ای در مورد مواد و فرآیندها است و تحقق این فرآیند نیز بسیار دشوار است که همچنین تعیین می کند که قیمت آن کمی بالاتر از لوله های تزئینی است.

لیست اتصالات استیل پایپ اتصال 

اتصالات استیل 304

اتصالات استیل 316

اتصالات استیل

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *