Sending
User Review
0 (0 votes)

کف رینگ استیل

با سلام با شما هستیم تا کف رینگ استیل را معرفی نماییم کف رینگ همانگونه که از ناش پیداست نوعی رینگ استیل است. که برای اسان کردن کار ابندی در انتهای کار مورد استفاده قرار می گیرد. این کف رینگ انتهای ان مانند رینگ صاف می باشد و بالایی ان لبه ای دارد برای جوشکاری روی لوله این کف رینگ استیل به روی دیگر فلنجها کوبله می شود. و کار ابندی را انجام می دهد این کف رینگ در ضخامتهای 10 40 80 تولید می شود. که می توان ه الیاژهای 304 316 321 اشاره کرد که در ادامه به انها اشاره خواهیم کرد. این کف رینگ از سایز 1/2 تا 24 اینچ در پایپ اتصال موجود می باشد با ما در تماس باشید برای خرید این محصول پرکاربرد.

کف رینگ استیل 304

این کف رینگ در الیاژ 304 مصرف بسیاری در صنایع مختلف دارد که می توان به صنایع غذایی دارویی کاغذ صنعتی اشاره کرد این محصول در انواع مختلف تولید می شود. که می توان به لبه کوتاه و بلند اشاره کرد که با انتخاب مشتری در پایپ اتصال تولید می شود. این محصول دارای سایزهای مختلفی می باشد از 1/2 تا 24 اینچ در پایپ اتصال موجود می باشد. این محصول دارای مدل درزدار و بدون درز می باشد رده های موجود این محصول رده 10 رده 40 رده 80 کف رینگ با واشرها ابندی می شوند. این کف رینگ داری مقاومت زیادی در برابر زنگ زدگی و گرما دارند که می تواند 800 درجه گرما را تحمل نماید این محصول در پایپ اتصال موجود می باشد. برای سفارش تولید سایز مورد نیاز با فروشندگان پایپ اتصال در تماس باشید.

کف رینگ استیل 316

این نوع کف رینگ 316 یکی از کف رینگ های است که خورندگی کمی دارد. و برای مکان های مورد استفاده قرار می گیرد که خورندگی بالایی دارند .این محصول برای مواد شیمیایی در دریاها مورد استفاده قرار می گیرد. این نوع کف رینگ در سایزهای مختلف تولید می شود از 1/2 تا 24 اینچ تولید می شود. این محصول در ضخامتهای 10 40 80 160 موجود می باشد. این کف رینگ با لبهای بلند و لبه کوتاه تولید می شود. برای خرید کف رینگ سفارشی می توانید با فروشندگان پایپ اتصال در تماس باشید و قیمت و پیش فاکتور دریافت نمایید.

کاربرد کف رینگ استیل

کف رینگها در صنایع مختلفی مورد استفاده قرار می گیرند. و انواع مختلفی دارند مانند استیل و فولادی که هر کدام کارایی خاص خود را دارد. این محصول کار شما را در ابندی لوله و فلنجها راحت می کنند. این محصول در انتها مانند رینگ می باشد که به فلنج کوبله می شود و سران بیرون رفتگی دارد که به لوله ها یا محصولات دیگر جوش می خورد و کار شما را راحت می کند.برای دریافت قیمت انلاین لوله و اتصالات استیل اینجا کلیک کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *