Sending
User Review
0 (0 votes)

کپ گود ایران اتصال

کپ تخت ایران اتصال

اتصالات سیاه درزدار

اتصالات سیاه درزدار با استفاده ورق فلزی و فرآیند سخت کاری و جوشکاری ساخته می شود. اتصالات درزدار بر اساس فشار و دما و جنس لوله در سیستم انتخاب می شوند و نسبت به اتصالات مانیسمان هزینه کمتری دارند و عموما از سایز 1/2 اینچ تا 16 اینچ موجود می باشند. از جمله اتصالات سیاه درزدار می توان به زانو 90درجه، سه راهی مساوی، سه راهی تبدیلی، تبدیل، کپ، سر دنده و بوشن اشاره کرد.

کپ درزدار

کپ درزدار  قطعه ای فولادی است که برای مسدود کردن انتهای لوله ها کاربرد دارد. ابعاد و ضخامت این قطعه بستگی به سایز و ضخامت لوله ها دارد. این اتصال جوشی دامنه کاربرد وسیعی داشته و در صنایع متفاوت استفاده فروانی دارد. کپ در دو نوع فولادی و استیل ساخته می شود و با  نام کپ فولادی و کپ استیل شناخته می شوند.

کپ سیاه درزدار

انواع کپ سیاه درزدار

این محصول براساس نوع اتصال به لوله های دیگر به دو نوع کپ بلند و کپ کوتاه تقسیم می شوند. کپ های جوشی در انواع متفاوتی طبقه بندی می شوند که از آن جمله می توان به انواع فولادی ، استیل ، فشار قوی ، درزدار و مانیسمان اشاره نمود.

کپ جوشی فولادی چیست و چگونه ساخته می شود؟

ماده اولیه اتصالات کپ جوشی فولادی از فولاد کربنی یا استیل کربن است که این یکی از مواد متداول در ساخت انواع اتصالات و لوله ها است. عناصر موجود در فولاد های کربنی شامل مقادیر متفاوتی از کربن، منگنز، فسفر و گوگرد است. البته در حین تولید آلیاژهای فولادی کربن دار همواره مقادیری از عناصر ناخواسته مانند هیدروژن، اکسیژن، نیتروژن و عناصر آلیاژی از سنگ معدن یا قراضه های فلزی مانند نیکل، مس، مولبیدن، کروم، قلع، آنتیموان و غیره وارد ترکیبات شیمیایی آن می گردد.

کپ جوشی درزدار

برای تولید این نوع کپ، ورق به شکل لوله فرم داده شده و سپس محل درز بوسیله جوش بهم پیوسته می شود. جوشکاری ورق این محصول بدون الکترود می باشد. ماده اولیه آن ورق رول شده (Coil) می باشد که محل اتصال لبه ها با عبور از میدان الکتریکی و ایجاد مقاومت و تولید حرارت ذوب شده و بهم جوش می خورد. دراین روش ورق (Plate)  به شکل لوله در می آید و سپس محل اتصال با الکترود جوشکاری می شود.

قیمت کپ درزدار

به دلیل نوسانات قیمت در بازار این روز ها میتوانید با کارشناسان ما در پرشینمتالکو تماس بگیرید و از قیمت بروز محصولات با خبر شوید.

لیست قیمت اتصالات سیاه

اتصالات سیاه درزدار

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *