Sending
User Review
5 (1 vote)

اتصالات استیل صنایع شیری 304

اتصالات استیل صنایع شیری چیست 

اتصالات استیل صنایع شیری وقتی صحبت از ایمنی مواد غذایی می شود، یکپارچگی بهداشتی ابزارهای مورد استفاده در پردازش مواد غذایی بسیار مهم است. این به ویژه در مورد محصولات لبنی صدق می کند. در صنعت لبنیات، نرمی استیل مانع از تجمع روغن ها و قندهای طبیعی موجود در لبنیات می شود.

سپس محصول بهتری می دهد و به تمیز نگه داشتن همه چیز کمک می کند. البته فولاد ضد زنگ نیز هیچ گونه مواد شیمیایی آزاد نمی کند و خوردگی نمی کند. ماندگاری طولانی تری دارد بدون اینکه محصول لکه دار شود.

عملکرد، تطبیق پذیری و قابلیت اطمینان استیل آن را به ماده ای پیشرو برای یکپارچگی بهداشتی محصولات لبنی ما تبدیل کرده است.

چرا استیل ؟

ممکن است تعجب کنید که چرا استیل برای صنایع غذایی و لبنیات مناسب است. آیا آلومینیوم گزینه مناسبی نخواهد بود؟ در حالی که آلومینیوم دارای برخی از ویژگی های مفید است، ویژگی های استیل از سایر مواد موجود پیشی می گیرد. ویژگی های باورنکردنی استیل به شرح زیر است:

خنثی باکتریایی و شیمیایی نسبت به غذا یا فرآورده های لبنی دارد.
می توان آن را تمیز و ضدعفونی کرد تا ظاهر یا تازگی مواد غذایی یا لبنیات را به خطر نیندازد.
در برابر خوردگی مقاومت می کند و در نتیجه دوام و قابلیت اطمینان را به همراه دارد.
این ویژگی ها در کنار سهولت در دستیابی به فولاد ضد زنگ، این محصول را به بهترین انتخاب مسلم برای اطمینان از پردازش، حمل و نقل و نگهداری مناسب مواد غذایی و لبنیات تبدیل می کند.

استیل در صنایع لبنی

ابزارها و دستگاه های استیل چه برای مقاصد حمل و نقل و چه در طی فرآوری محصولات لبنی استفاده شود، امکان توزیع و ذخیره انبوه این محصولات را فراهم کرده است. کاربردهای استیل متنوع است و طیف وسیعی از عملکردهای مرتبط با لبنیات را پوشش می دهد. در زیر مکانیسم هایی وجود دارد که از استیل به هر طریقی استفاده می کنند.

مخازن شیر: یکی از مهم ترین تجهیزات دامداری است. مخزن شیر از فولاد ضد زنگ ساخته شده است و شیر را تا زمانی که بتوان آن را به تانکر متصل کرد و به مقصد تحویل داد خنک نگه می دارد.
تانکرهای جاده ای: تانکرهای جاده ای محصول را به مخزن استیل عایق منتقل می کنند. مخزن طراوت و یکپارچگی بهداشتی را تا زمان تحویل تضمین می کند.
از کاسه های شیری برای پاستوریزه کردن لبنیات استفاده می شود. پنیر، کره و سایر محصولات لبنی تولید می کنند.
مخازن نگهداری و بلوغ: مخازن بلوغ هسته اصلی فرآیند تولید شیر، پنیر، خامه، بستنی و حتی ماست هستند. یک ظرف بزرگ از جنس استنلس استیل به خوبی عایق بندی شده است و امکان انجام کارهای مختلف را فراهم می کند. هنگامی که محصول ساخته شد، تا زمان توزیع در یک ظرف استیل نگهداری می شود.
در مجموع، استیل ثابت کرده است که بهترین ماده برای اطمینان از یکپارچگی بهداشتی محصولات لبنی مورد علاقه ما است.

اتصالات استیل صنایع شیری چیست؟

اتصالات استیل صنایع شیری بسیار بادوام بوده و به دلیل استحکام کششی بالا، مقاومت در برابر خوردگی و دقت ابعادی آن مشهور است.

ویژگی های اتصالات استیل صنایع شیری
آسان برای استفاده
استحکام کششی بالا
مقاوم در برابر خوردگی
بادوام
جوش پذیری عالی
هر بسته برای محافظت در برابر آب و هوای شدید با پلاستیک پوشانده شده است.
انتهای گیره های سه شبدر لبنیات استیل محافظت شده توسط نوار پلاستیکی.
بسته های بسته شده با نوارهای پلاستیکی.
هر شعاع لوله U-Bend توسط یک جداکننده جدا می شود.
لیست بسته بندی (لمینیت) قرار داده شده با جعبه / جعبه.
در حال حرکت، این اتصالات لبنی در درجه های مختلف موجود است. پس از ساخت این اتصالات لبنی استنلس استیل، آزمایش ها و برنامه های بازرسی مختلفی برای بررسی کیفیت این اتصالات لوله انجام می شود.

آزمایش کردن
تست شعله ور شدن
تست صاف کردن
تحلیل بصری
ترکیب شیمیایی
ازمایش رادیوگرافی
تست اولتراسونیک
مکانیکی

اتصالات بهداشتی چیست؟

اتصالات بهداشتی برای استفاده در مواد غذایی، آشامیدنی، پزشکی، دارویی و کاربردهای بیولوژیکی که در آن تمیزی و استریل بودن مورد نیاز است، طراحی و ساخته می شوند. این نوع اتصالات از موادی ساخته می‌شوند که محیط استریل را تضمین می‌کنند و استریل بودن را در طول استفاده حفظ می‌کنند.

دسته بندی اتصالات بهداشتی
اتصالات بهداشتی بر اساس سه نوع مخزن مختلف که می توانند برای آنها طراحی شوند طبقه بندی می شوند: لوله، لوله و شیلنگ.
لوله ها: استوانه های توخالی از مواد یکنواخت با مقدار مشخصی سفتی و ماندگاری هستند. اندازه لوله ها به صورت اسمی تعریف می شوند، به این معنی که ابعاد واقعی (قطر داخلی، ضخامت دیواره) ممکن است بر اساس اندازه لوله های استاندارد و برنامه های لوله از ANSI / ASME و API متفاوت باشد، که در آن:

محدوده: زانویی سه راهی مهره ماسوره درپوش تبدیل فلنج

درجات: SS 201، SS 202، SS 304، SS 304L، SS 316، SS 316L، SS 310S، SS 321، SS 904L.

مزایای اتصالات استیل صنایع شیری

محافظت بهتر در برابر خوردگی

استیل عمدتاً به دلیل خواص مقاوم در برابر خوردگی در صنایع لبنی محبوب است. این حاوی کروم است که یک پوشش اکسید محافظ روی سطح فلز ایجاد می کند. این لایه در صورت عدم نگهداری صحیح ممکن است آسیب ببیند. یکی از راه هایی که لایه اکسید محافظ استیل می تواند آسیب ببیند، تماس با فولاد کربن معمولی است.

جدا از آسیب فیزیکی، خوردگی همچنین می تواند خطر بهداشتی را در محصولات لبنی شما ایجاد کند. فولاد خورده می تواند باکتری های مضر را به دام بیندازد یا حتی با محصول مخلوط شود. شما می توانید برای کمک به جلوگیری از خوردگی اقداماتی مانند تمیز کردن مکرر، اجتناب از تماس با مواد غیر زنگ نزن و جلوگیری از ساییدگی سطح انجام دهید. انتخاب سیلو شیر با پایه 100% فولاد ضد زنگ گامی در مسیر درست است.

مقاومت قوی تر در برابر نیروهای محیطی

قرار گرفتن سیلو شیر شما در معرض نیروهای محیطی ممکن است در تصمیم گیری برای ارتقا به پایه تمام استیل پل مولر نقش داشته باشد. اگر سیلو شما در یک محیط مرطوب – مانند منطقه ای با بارندگی مکرر – قرار دارد، یک پایه فولادی کربنی بیشتر در معرض خوردگی ناشی از آب خواهد بود. فولاد کربنی نیز در معرض خطر بیشتری از آسیب ناشی از آلودگی اتمسفر است. اگر سیلو شیر شما در منطقه‌ای است که اغلب خیس می‌شود یا آلودگی بالایی دارد، ممکن است ارزش آن را داشته باشد که برای محافظت بیشتر به پایه استیل ما ارتقا دهید.

عامل ایمنی

از آنجایی که استیل دوام بیشتری دارد و در برابر آسیب خوردگی مقاومت می کند، یک فاکتور ایمنی نیز اضافه شده است. صدمات و مرگ و میر ناشی از سازه های خورده به خوبی مستند شده است. تصمیم ما برای ارائه یک سیلو 100٪ استیل با اهداف پایداری ما و مهمتر از آن هدف ما این است که کارکنان شما هر روز سالم به خانه بروند همسو است.

سرویس بهداشتی

شیر در طول عمر چرخه فرآوری خود بارها از ظرفی به ظرف دیگر منتقل می شود. هر مرحله از فرآوری از نظر کیفیت شیر ​​و قرار گرفتن در معرض باکتری های مضر نشان دهنده خطر است. مصرف کنندگان برای ارائه محصولی سالم و سالم به پردازنده های لبنی اعتماد زیادی دارند. یکی از مراحل کلیدی برای دستیابی به این اهداف، طراحی تجهیزاتی است که به راحتی تمیز شوند و در شرایط بهداشتی نگهداری شوند.

طبق یکی از مقالات مجله ایمنی غذا، “سطوح تماس با مواد غذایی تجهیزات مواد غذایی باید از مواد صاف، غیر قابل نفوذ، غیر سمی، غیر جاذب و مقاوم در برابر خوردگی تحت شرایط استفاده مورد نظر ساخته شود.” برخلاف موادی مانند آلومینیوم و پلاستیک، استیل تمام این الزامات خصوصیات فیزیکی را برآورده می کند و برای استفاده در تجهیزات فرآوری لبنیات مناسب است.سئو

طول عمر

کشاورزی لبنی مستلزم سرمایه گذاری های کلان و صبر زیاد قبل از دیدن بازده این سرمایه گذاری ها است. این مهم است که وقتی یک کشاورز یا پردازشگر تجهیزات صنعتی را خریداری می کند، اطمینان داشته باشد که خرید آنها مدت ها پس از پرداخت آن به کار خود ادامه می دهد. استیل ماده ای است که اگر به درستی از آن مراقبت شود می تواند چندین دهه دوام بیاورد و بنابراین برای همه ذینفعان ارزشمند می شود.

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *