Sending
User Review
0 (0 votes)

تعریف کلی تبدیل فشار قوی دنده ای

تبدیل فشار قوی دنده ای یکی از انواع اتصالات فولادی فشار قوی است که در صنایع مختلف مانند آب، گاز، بخار و دیگر صنایع مشابه کاربرد دارد. این تبدیل‌ها به منظور تغییر سایز لوله انشعابی در اتصالات مورد استفاده قرار می‌گیرند و می‌توان آن را ایجادکننده یک ارتباط نامساوی بر سر راه لوله‌های متصل به یکدیگر دانست. این محصولات یکی از پرکاربرد‌‌ترین انواع اتصالات گازی به شمار می‌آیند. در ادامه با بازار پایپ همراه باشید تا با این محصول پرکاربرد بیشتر آشنا شوید.

کاربرد تبدیل فشار قوی دنده‌ ای

تبدیل فشار قوی دنده ‌ای در صنایع مختلف کاربرد دارد. از مهم‌ترین این کاربرد‌ها می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:
⦁ برای کاهش اندازه لوله‌ها در خطوط لوله‌کشی معمولا از این اتصالات استفاده می‌شود.
⦁ این اتصالات دارای مقاومت بالایی در مقابل فشار ناشی از سیالات داخل لوله هستند. به همین دلیل در صنایعی که با مایعات سر و کار دارند به علت فشار زیاد داخل لوله‌ها باید از این تبدیل‌های فشار قوی برای مهار فشار استفاده شود.
⦁ این تبدیل‌ها در صنایع مختلف می‌توانند به عنوان انشعاب‌دهنده، رابط، تقسیم‌کننده و تغییردهنده مسیر لوله مورد استفاده قرار گیرند.

انواع تبدیل فشار قوی دنده‌ ای

تبدیل فشار قوی دنده ای به عنوان یکی از اتصالات گازی پرمصرف شناخته شده و به دو دسته کلی تقسیم می‌شوند. این دسته‌بندی شامل تبدیل فولادی دنده ای هم مرکز و تبدیل فولادی دنده ای غیر هم مرکز هستند. در نمونه هم مرکز آن، محور مرکزی یک سر اتصال با محور مرکزی سر دیگر منطبق است و همین امر سبب ایجاد تقارن حول محور طولی قطعه می‌شود. این نوع تبدیل در مواردی که دو لوله دارای یک راستا و مرکز باشند ولی اندازه قطرهای آن‌ها متفاوت باشند مورد استفاده قرار می‌گیرند.

مزیت تبدیل فشار قوی دنده ای

تبدیل فشار قوی دنده ای دارای مزایای بسیاری است. از جمله مهم‌ترین این مزایا موارد زیر هستند:
⦁ به علت دارا بودن ضخامت بالا قابلیت تحمل فشارهای بسیار بالا را دارد. به همین دلیل در محیط‌هایی مانند آتش نشانی، سیستم‌های خنک‌کننده و … که تحمل فشار بالایی مورد نیاز است بسیار مورد استفاده قرار می‌گیرد.
⦁ نصب آسان و سریع از دیگر مزایای این تبدیل‌ها هستند.
⦁ می‌توان این اتصالات را در دما و فشارهای مختلف به خوبی آب‌بندی کرد.

قیمت تبدیل فشار قوی

تبدیل فشار قوی دنده ای دارای کاربردهای فراوانی است و جز یکی از پراستفاده‌ترین قطعات خانواده لوله و اتصالات قرار دارد. قیمت این محصول با توجه به عوامل مختلف متفاوت است. جهت استعلام از بروزترین قیمت این قطعات می‌توانید با مشاوران شرکت پایپ اتصال از طریق شماره‌های موجود در سایت در ارتباط باشید. شما می‌توانید بدون صرف هزینه اضافه باکیفیت‌ترین محصول را به قیمت مناسب از ما خریداری کنید.

خرید تبدیل فشار قوی از پایپ اتصال

تبدیل فشار قوی دنده ای به علت مصارف متعددی که در صنایع مختلف دارد، از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است. خرید باکیفیت و مقرون به صرفه همیشه جز اولویت‌های مهندسان و صاحبان صنایع مختلف بوده است. شرکت بازار پایپ باکیفیت‌ترین قطعات و اتصالات را با مناسب‌ترین قیمت به شما عرضه می‌کند. شما می‌توانید با مراجعه به بخش خرید آنلاین خریدی مطمئن و مقرون به صرفه را تجربه کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *