Sending
User Review
0 (0 votes)

شیر توپی استیل فلنج دار

شیر توپی استیل فلنجدار چیست

شیر توپی استیل فلنجدار فروش انواع این محصول با الیاژهای مختلف 304 316 با برندهای مختلف ایرانی چینی تایوانی اروپایی این محصول به صورت فلنجی کلاس 150 و کلاس 300 موجود می باشد شما می توانید لیست قیمت شیر توپی استیل را از فروشندگان پایپ اتصال دریافت نمایید 02166311159

پایپ اتصال به عنوان یک تامین کننده حرفه ای شیر توپی. محصولات ما: شیر توپی فلنج دار استیل و شیر توپی فلنجی فولادی ریخته گری شیرهای صنعتی هستند. طراحی شیر توپی شناور. طراحی ایمن، ضد الکتریسیته ساکن، ساقه ضد دمیدن. شیر توپی SS به معنای نوع فلنج شیر توپی فولادی ضد زنگ است.

ما عمدتا مواد فولادی ضد زنگ و فولاد کربنی مانند CF8 CF8M CF8C (SS304 3316 SS321)، WCB، WCC، LCB، LCC، WC6، WC9 را عرضه می کنیم. F321، F316، F5.

شیر توپی استیل

SS شکلی از شیر یک چهارم چرخشی است که از یک توپ توخالی، سوراخ دار و شناور برای کنترل جریان از طریق آن استفاده می کند. زمانی که سوراخ توپ در راستای جریان باشد باز است و زمانی که توسط دسته سوپاپ 90 درجه بچرخد بسته می شود. دستگیره در حالت باز و در راستای جریان قرار می گیرد و در صورت بسته عمود بر آن قرار می گیرد که باعث می شود به راحتی وضعیت شیر ​​تأیید بصری شود.
شیرهای توپی استیل بادوام هستند، پس از چرخه های زیاد عملکرد خوبی دارند و قابل اعتماد هستند و حتی پس از استفاده طولانی مدت به طور ایمن بسته می شوند. این ویژگی ها آنها را به گزینه ای عالی برای برنامه های خاموش کننده تبدیل می کند، جایی که آنها اغلب به دروازه ها و شیرهای سوزنی ترجیح داده می شوند.

API BALL VALVE
رتبه طراحی: API608
چهره به چهره: AMSE B16.10
انتهای فلنج: ASME B16.5
بازرسی و آزمایش: API 598
اندازه: 1/2 “- 32”
الیاژ: CF8 / CF8M / CF3 / CF3M / LCB / WCB، LCB، WC6، WC9، C12، C5

1). سایز: 1/2 “- 32”
2). رتبه بندی: 150LB, 300LB, 600LB, 900LB
3). جنس: CF8، CF8M، CF3، CF3M، A216 WCB، A105
4). اتصال انتهایی: RF
5). عملکرد: اهرم دسته، دنده، پنوماتیک، هیدرولیک و محرک الکتریکی.
6). کاربرد: استفاده صنعتی.

آیا تجربه کار در صنایع فرآوری سیالات را دارید؟

سپس شاید قبلاً با انواع شیر توپی استیل فلنجدار و نقش حیاتی آنها در این صنایع آشنا شده باشید. شیر توپی استیل از خانواده شیرهای یک چهارم چرخشی هستند و بیشتر با سوراخ های کامل طراحی می شوند. این حفره ها به شیر اجازه می دهد تا در هنگام بسته شدن، جریان سیال را به طور کامل متوقف کند و در هنگام باز شدن مانع جریان آن نمی شود.

فولادهای زنگ نزن یکی از بادوام ترین و مقاوم ترین مواد در صنایع فرآیندی هستند. آنها در برابر فشارها و دماهای شدید مقاوم هستند که آنها را برای هر نوع کاربرد مناسب می کند. شیرهای توپی استنلس استیل نیز در کاربردهای مختلفی مورد استفاده قرار می‌گیرند، اما ما در اینجا فقط به معمولی‌ترین آنها نگاه می‌کنیم.

اما استیل چیست و چه چیزی آنها را بسیار خاص می کند؟

استیل چیست؟

استیل مواد فوق العاده ای هستند به همین دلیل از آنها در کاربردهای مختلف استفاده می شود. آنها از برنج، چدن و ​​چدن انعطاف پذیر و مس از نظر تحمل دما و درجه بندی فشار قوی تر هستند. استیل با فولاد کربنی قابل مقایسه است اما از نظر مقاومت در برابر خوردگی آن را شکست می دهد. با ذکر این موضوع، شیر توپی استیل فلنجدار در کاربردهایی که در فشارها و دماهای شدید و در مواردی که مربوط به خوردگی است مورد نیاز هستند.

فولادهای زنگ نزن به سختی شکست می خورند اما نقطه ضعف اصلی آنها قیمت بالای آنها در مقایسه با شیرآلات آهنی است. اما جای نگرانی نیست زیرا کارایی آنها به دلیل کیفیت بالا تضمین شده است.

مزایای شیرهای توپی استیل فلنجدار

1 این شیرالات توپی راندمان خاموش کردن بالایی دارند

انتخاب مواد برای شیر توپی استیل مورد استفاده در سیستم های لوله کشی مستقیماً بر کارایی سیستم تأثیر می گذارد. یاتاقان های ساخته شده از فولاد نه تنها باعث می شود که محکم شوند، بلکه در محل نصب نیز ایمن باشند. این باعث می شود تا میزان نشتی کمتر و راندمان بالاتری داشته باشد.

دریچه های توپی دقت قطع بالایی دارند به ویژه در توقف جریان آب و گازها حتی اگر چندین سال استفاده نشوند. این باعث می شود که آنها در خدمات تحویل بسیار قابل اعتماد باشند.

2 این شیرالات توپی بسیار انعطاف پذیر هستند

به دلیل سختی بسیار زیاد شیر توپی استیل فلنجدار، انعطاف پذیری بالایی دارند. این امر در سیستم های لوله کشی که برای مقابله با فشارهای بالای آب به مواد قوی نیاز دارند بسیار مهم است.

اتصالات ساخته شده از فولاد به طور موثر در آب تنظیم می شود. در حالی که برخی از مواد دیگر قادر به برخورد مداوم با آب نیستند.

علاوه بر این، استیل در مقایسه با اکثر مواد، استحکام کششی بسیار بیشتری دارند. این باعث می شود که شیرهای توپی در برابر آسیب هایی که بر قابلیت اطمینان و ایمنی در خدمات تحویل تأثیر می گذارد، مقاوم باشند.

شیر توپی استیل فلنجدار بادوام هستند

در مورد مواد بادوام، شیرهای توپی از جنس استنلس استیل قابل ذکر هستند. ظرفیت آنها در دست زدن به اندام های فشار و دما بسیار بالا است. بنابراین، آنها را به ایده آل ترین مواد در محیط های مختلف تبدیل می کند. علاوه بر این، یاتاقان های ساخته شده از استیل نمی زنند و فعالیت های تعمیر و نگهداری مورد نیاز را کاهش می دهند و آنها را بادوام تر می کنند.

4 در برابر خوردگی مقاوم هستند

آلیاژهای استیل دارای مقاومت قابل توجهی در برابر خوردگی و زنگ زدگی هستند. از آنجایی که شیرها اغلب با آب در تماس هستند، می‌خواهید شیرهایی را انتخاب کنید که در برابر سایش و پارگی آب مقاومت کنند. در مناطق ساحلی، مواد استیل به دلیل حوادث خوردگی بالا، انتخاب مناسبی برای اتصالات هستند.

 5 این شیرالات توپی به خدمات تعمیر و نگهداری مکرر نیاز ندارند

در صورت نصب صحیح، شیر توپی استیل فلنجدار نیازی به خدمات تعمیر و نگهداری مکرر ندارند. اما با این حال، آنها می توانند عملکرد بسیار خوبی داشته باشند. تا حدی به دلیل انعطاف پذیری عالی آنها که به راندمان بالای آنها کمک می کند. برخلاف سایر مواد، میزان شکست آنها بسیار کم است. بنابراین، کاهش هزینه های تعمیر و نگهداری.

6 این شیرالات توپی مقرون به صرفه هستند

شیرهای توپی استنلس استیل یکی از مقرون به صرفه ترین اتصالاتی است که در بازار یافت می شود. بنابراین، اکتساب همراه با نصب در لوله ها آسان تر می شود. هنگامی که شیرها نصب می شوند، لازم نیست نگران بررسی منظم آنها باشید زیرا می توانند حتی برای مدت طولانی به خوبی کار کنند. علاوه بر این، شما همچنین نیازی به تعویض مکرر ندارید. این یک سرمایه گذاری بسیار خوب در دراز مدت است،

برنامه های کاربردی برای شیرهای توپی استیل

1 محیط های دریایی

نمک زدایی در کاربردهایی که در نزدیکی آب های دریا قرار دارند رایج است. همانطور که می دانید، محیط دریایی مملو از مواد خورنده و خطرناک است که می تواند به فلزات آسیب برساند، به خصوص اینکه آب درگیر است. در این کاربردها، دریچه های توپی ساخته شده از پلاستیک اغلب توسط بسیاری ترجیح داده می شود زیرا در برابر مواد شیمیایی خشن و آب نسبت به اکثر فلزات مقاوم تر هستند.

اشکال استفاده از دریچه های توپی پلاستیکی این است که توانایی کار در فشار و دمای شدید وجود ندارد. همانطور که قبلا ذکر شد، شیر توپی استیل فلنجدار ساخته شده از استیل می توانند شرایط سخت را بدون مشکل تحمل کنند. علاوه بر این، با توجه به نگهداری مناسب، آنها می توانند مدت بیشتری در آب دریا دوام بیاورند.

2 پالایش نفت

در پایان، اجازه دهید نگاهی گذرا به صنایع پالایش نفت بیندازیم. از آنجایی که فرآیند پالایش نفت خام یک موضوع پیچیده است، ما قرار نیست در مورد آن بحث عمیقی داشته باشیم. با این حال، این نمونه خوبی از کاربردهایی است که فقط یک شیر توپی ساخته شده از استیل می تواند انجام دهد.

نفت خام یک ماده بسیار خورنده است زیرا می تواند حاوی دی اکسید کربن، آب، گوگرد و انواع دیگر موجودات باشد. در دراز مدت به تدریج فلزات را تجزیه خواهد کرد. شیرهای توپی استنلس استیل نسبت به مواد دیگر قادر به مقاومت در برابر خوردگی برای مدت طولانی خواهند بود. بنابراین بدیهی است که آنها بهترین گزینه هستند.

نتیجه

فولاد ضد زنگ همچنان بهترین انتخاب در تولید اتصالات در سال های گذشته بوده است. شیرهای توپی استنلس Stainless steel ball valveانتخاب عالی اتصالات برای سیستم های لوله کشی گاز و آب هستند.

لیست اتصالات استیل پایپ اتصال 

اتصالات استیل 304

اتصالات استیل 316

اتصالات استیل

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *