Sending
User Review
0 (0 votes)

شیر پروانه ای پلیمری

شیرهای پروانه ای پلیمری

فروش انواع شیر پروانه ای پلیمری در فروشگاه بزرگ پایپ اتصال این شیر در دو مدل ایرانی و وارداتی موجود می باشد که تا سایز 12 اینچ موجود

برای دریافت قیمت شیر پروانه ای  با فروشندگان ما در تماس باشید و قیمت بروز را دریافت نمایید.

شیر پروانه ای برای کنترل جریان با حجم بالا یا دریچه گاز طراحی شده اند. این شیر پروانه ای P با کارایی بالا برای کاربردهایی که به طیف وسیعی از مقاومت شیمیایی پلیمری نیاز دارند، مانند پردازش صنعتی و شیمیایی، معدن، خمیر و کاغذ، پارک های آبی، آکواریوم ها و آبزی پروری، و تصفیه آب و فاضلاب شهری، ایده آل است.

دریچه‌های پروانه‌ای پلاستیکی پلیمری

فاقد اجزای فلزی خیس‌شده هستند، خوردگی را از بین می‌برند و در نتیجه گشتاور را کاهش می‌دهند و باعث آب‌بندی محکم‌تر برای دوره‌های طولانی‌تر می‌شوند. شیرهای پلاستیکی می توانند کمتر از نیمی از شیر آلیاژی با اندازه معادل وزن داشته باشند و نصب آنها را آسان تر کرده و به پشتیبانی کمتری نیاز دارند.

دریچه‌های پروانه‌ای پلاستیکی پلی پروپیلن مزایای زیادی برای مصارف صنعتی دارند زیرا طیف وسیعی از دماها را پشتیبانی می‌کنند. دریچه‌های پروانه‌ای P سطح صافی دارند که از رشد میکروارگانیسم‌ها جلوگیری می‌کند، در برابر اشعه ماوراء بنفش و عوامل بسیار خورنده مقاوم است.

مشخصات شیر پروانه ای پلیمری

دستگیره ایمنی
ده موقعیت قفل مختلف
شفت دوبل مهر و موم شده
قطعات خیس شده کپسوله شده
براکت های یکپارچه برای نصب نقطه ثابت
ارتقاء ساده به فعال سازی خودکار – نوع فلنج ISO 5211 (F07, F10)
نصب بین فلنج های DIN، ANSI، JIS

فاصله‌دهنده‌های شیر پروانه‌ای

فضایی را برای دیسک شیر پروانه‌ای بین فلنج‌های لوله در یک خط لوله ایجاد می‌کنند تا به دیسک شیر هنگام نصب اجازه دهند باز شود. جداکننده های سوپاپ مخصوصاً زمانی مورد نیاز هستند که قطر داخلی لوله پلی از قطر دیسک شیر باز کمتر باشد. بدون فاصله‌دهنده شیر پروانه‌ای، وقتی دیسک شیر می‌چرخد، به لبه فلنج لوله پلیمری برخورد می‌کند و کاملاً باز نمی‌شود. این شیر می تواند اتصالات فاصله دهنده شیر پروانه ای پلیمری را در همه اندازه ها متناسب با شیرهای پروانه ای استاندارد و لوله پلیمری عرضه کند.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *