Sending
User Review
0 (0 votes)

قیمت فلنج استیل 321

معرفی فلنج استیل 321 

فلنج استیل 321 یکی از فلنج های پر کاربرد در صنعت می باشد که به وفور یافت می شود این فلنج در مدلهای مختلف تولید می شود که می توان به مدل گلودار تخت کور دنده ای اسلیپون اشاره کرد که هر کدام کاربرد خاص خود را دارد این فلنج در سایزهای مختلف تولید می شود که می توان از 1/2 تا 32 اینچ اشاره کرد فشارهای کاری این فلنج 10 بار 16 بار کلاس 150 کلاس 300 موجود می باشد این فلنج با برندهای ایرانی و خارجی در پایپ اتصال موجود می باشد.این فلنج در مکان های که خورندگی بالا و دمای بالا دارند مورد استفاده قرار می گیرد این فلنج دمای بالای 1000 درجه را تحمل می کند که یکی از استیل های با تحمل بالا می باشد ساخت فلنج با سفارش شما انجام می شود لطفا با ما در تماس باشید.

تعریف فلنج استیل 321

فلنج استیل 321 روشی برای اتصال لوله ها، شیرها، پمپ ها و سایر تجهیزات برای تشکیل یک سیستم لوله کشی است. همچنین دسترسی آسان برای تمیز کردن، بازرسی یا اصلاح را فراهم می کند. فلنج ها معمولاً جوشی یا پیچی هستند اتصالات فلنجی با پیچ و مهره دو فلنج با یک واشر بین آنها برای ایجاد مهر و موم ایجاد می شود فلنج استیل یک صفحه استیل آستنیتی تثبیت شده با تیتانیوم با مقاومت در برابر خوردگی عمومی خوب است پس از قرار گرفتن در معرض دما در محدوده بارش کاربید کروم 800 – 1500 درجه فارنهایت (427 – 816 درجه سانتیگراد) در برابر خوردگی بین دانه ای مقاومت عالی دارد. این آلیاژ در برابر اکسیداسیون تا دمای 1500 درجه فارنهایت (816 درجه سانتیگراد) مقاومت می کند و دارای خواص خزش و گسیختگی استرس بالاتری نسبت به آلیاژهای 304 و 304L است. همچنین دارای چقرمگی دمای پایین خوب است.

فلنج استیل 321 چیست؟

فلنج استیل 321 اجزای آستنیتی هستند که با ترکیب شیمیایی 18/8 با افزودن نیوبیم یا تیتانیوم برای تثبیت آنها طراحی شده اند. یک فلنج کاهنده در درجه 321 برای اتصال طیفی از مواد لوله کشی با اندازه های متفاوت استفاده می شود. این فلنج ها دارای سوراخ های سوراخ دار با قطرهای مختلف هستند که به آنها اجازه می دهد تا لوله های مدل های مختلف را در خود جای دهند فلنج های کاهنده در این محدوده به صورت فلنج های کور، گردن جوشی، رزوه ای و لغزنده هستند. فلنج ها در اندازه های فشار مختلف موجود هستند و اغلب در اتصالاتی که فضای محدود وجود دارد استفاده می شود. فلنج کوتاه نباید در جابجایی های ناگهانی بین خطوط که احتمال تلاطم وجود دارد استفاده شود.

کاربرد فلنج استیل 321

فلنج استیل 321 را نمی توان با عملیات حرارتی سخت کرد، فقط با کار سرد. می توان آن را به راحتی با روش های استاندارد ساخت مغازه جوش داد و پردازش کرد. فلنج های فولادی ضد زنگ درجه 321 به راحتی برای کاربرد در زمینه های صنعتی، معماری و حمل و نقل در دسترس هستند. درجه 304 همچنین دارای ویژگی های جوشکاری برجسته است. هنگام جوشکاری مقاطع نازک نیازی به آنیلینگ پس از جوش نیست.

 

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *