Sending
User Review
0 (0 votes)

لوله استیل درزدار 304

استیل درزدار

لوله استیل درزدار ، قیمت لوله استیل درزدار ، خرید لوله استیل درزدار ، فروش لوله استیل درزدار،

کاربرد و تجزیه و تحلیل لوله استیل درزدار در صنایع مختلف
لوله استیل درزدار داده شده از جنس استنلس استیل یک زمینه مهم پردازش عمیق صفحه / نوار استیل و همچنین ماده اصلی برای روغن، مواد شیمیایی، دارو، مواد غذایی و تخمگذار لوله های مقاوم در برابر خوردگی است. این جزء اصلی تجهیزات تولید برق، صنعت کشتی، تجهیزات تبرید و تجهیزات نمک زدایی است. بنابراین، لوله استیل درزدار بیش از پیش مورد توجه کاربران و توجه ادارات مربوطه قرار می گیرد.
ویژگی های اصلی تولید لوله درزدار استیل عبارتند از: تجهیزات تولید سبک، سرمایه گذاری کمتر، سرعت ساخت سریع، روش جوشکاری ساده، طیف گسترده ای از مشخصات محصول، دقت ابعادی بالا، انحراف کم ضخامت دیوار، سطح صاف و عملکرد بالا. در صورت تولید انبوه، هزینه لوله استیل درزدار بیش از 20 درصد کمتر از لوله بدون درز است. در سال‌های اخیر از فناوری تولید داخلی نورد سرد جوش و جوش کشش سرد برای تولید لوله فولادی استیل استفاده شده است. ورق نورد سرد پس از برش و شکل گیری طبق مشخصات، توسط دستگاه جوش آرگون چند تفنگی به داخل لوله جوش داده شده و سپس نورد سرد (کشش) می شود تا شاخص های عملکرد جوش اساساً مطابق با فلز پایه و کیفیت محصول به وضوح بهبود یافته است. بنابراین مزایای جایگزینی لوله بدون درز فولادی ضد زنگ با لوله جوشی استنلس استیل بیش از پیش آشکار می شود.
لوله جوش داده شده از استیل فوق العاده فریتی
تجزیه و تحلیل کاربرد لوله استیل درزدار در مبدل های حرارتی صنایع مختلف
کندانسور نیروگاه
صنعت پتروشیمی
نمک زدایی آب دریا
کشتی سازی
سایر صنایع
صنعت خودرو
ابزار الکترونیک و غیره
آبرسانی
تجزیه و تحلیل لوله استیل درزدار فریتی جوش داده شده
مقایسه بین لوله استیل درزدار فوق فریتی و مواد رقابتی
چشم انداز کاربرد لوله های جوش داده شده از استیل فوق العاده فریتی
لوله کندانسور برای کندانسور نیروگاه نوساز کنار دریا
مقاوم سازی کندانسور در نیروگاه موجود در کنار دریا
لوله تبادل حرارتی برای صنایع شیمیایی
بازار بالقوه
لوله برای کندانسور نیروگاه داخلی
نمک زدایی آب دریا
تهویه مطبوع
صنایع قند سازی، داروسازی، تولید لبنیات

چگونه لوله درزدار از جنس استنلس استیل را تولید کنیم؟

در قرن نوزدهم، تکنولوژی آسیاب نورد تنها تکنیکی بود که برای تولید لوله های فولادی برای اهداف صنعتی استفاده می شد. این تکنیک نورد شامل مراحل طولانی است. نوارهای نورد شده ورق با کمک رول های قیفی به صورت مقطع دایره ای در آمدند. سپس جوشکاری لبه بر روی این نوارهای نورد شده از طریق فرآیند جوشکاری فورج انجام شد. امروزه با پیشرفت و پیشرفت تکنولوژی، فرآیندهای مختلفی برای ساخت لوله ها و لوله استیل درزدار به وجود آمده است.

لوله / لوله فولادی ضد زنگ به دلیل محتوای کروم که معمولاً بین 12 تا 20 درصد آلیاژ دارد، مقاومت بسیار خوبی در برابر لکه یا زنگ زدگی دارد. در بازار فعلی فولاد، اغلب می توانید انواع لوله های فولادی ضد زنگ را برای کاربردهای مختلف پیدا کنید. به عنوان یک قاعده، دو روش تولید برای تولید لوله وجود دارد. آنها را می توان از سیم پیچ های بزرگ نوار یا اسکلت تولید کرد که بدون وقفه جوش داده می شود. به این میگویند تولید مداوم. یا می توان آنها را در اندازه های بزرگ و یک تکه تولید کرد که به آن تولید دسته ای می گویند.

فرآیند تولید لوله های جوش داده شده فولادی ضد زنگ

جوشکاری
برای تولید دسته ای، صفحه در آسیاب لوله به طول و عرض مناسب برای اندازه لوله تولید شده بریده می شود. ابتدا لبه های صفحه شکل می گیرد تا هندسه صحیح در جوش را فراهم کند. سپس کل لوله رول شکل می گیرد تا پوسته استوانه ای برای جوشکاری فراهم شود. پس از نورد شدن پوسته، اتصال به صورت چسبی جوش داده می شود تا پوسته تا زمان عملیات جوشکاری نهایی در کنار هم بماند. سپس پوسته به دستگاه جوش منتقل می شود.

در خط مهره نورد
در تولید مداوم، هر جوش سرد کار می شود به طوری که عملیات حرارتی بعدی باعث پالایش دانه در ساختار جوش می شود که نمایه برتری از جوش را در مقطع داخلی و خارجی ایجاد می کند. یک سنبه نورد در داخل لوله، بخش در حال نورد را پشتیبانی می کند، که سنبه را در محل مناسبی برای حمایت از مهره نگه می دارد.

آنیل کردن
بازپخت ساختار داخلی استیل را دوباره متبلور می کند که در فرآیند نورد تغییر می کند. در تولید مداوم، لوله در خط و سپس بلافاصله با آب خاموش می شود. تمام لوله های تولید شده به طور مداوم در خط آنیل می شوند.

برش دادن

لوله پیوسته توسط دستگاه مخصوصی که طول تولید شده را کنترل می کند در طول های دلخواه بریده می شود و سپس روی لوله قفل می شود و با آن حرکت می کند تا طول مورد نظر را بدون وقفه در حرکت صاف آن قطع کند. هر قطعه لوله با یک شناسه حک شده است که گرمای اصلی و مقدار زیادی سیم پیچ را نشان می دهد.

صاف کردن مکانیکی

شکل‌دهی سرد، جوشکاری و سرد شدن سریع لوله‌هایی که به‌طور مداوم تولید می‌شوند ممکن است مقداری اعوجاج ایجاد کند، بنابراین مرحله بعدی صاف کردن مکانیکی است.

آزمایش کردن

نمونه های آزمایشی در صورت نیاز از لوله بریده می شوند. تعداد نمونه ها، محل قرارگیری آنها و اینکه دقیقاً کدام آزمایش انجام می شود، بر اساس آنچه مشتری در مشخصات سفارش درخواست کرده است، متفاوت است. ممکن است از ما خواسته شود که ترکیب، استحکام، سختی، چقرمگی و مقاومت در برابر خوردگی را آزمایش کنیم. بر روی خود لوله نیز تعدادی آزمایش غیر مخرب مانند آزمایش هیدرو، جریان گردابی و آزمایش اشعه ایکس برای تایید یکپارچگی جوش انجام می دهیم.
چگونه می توان لوله استیل درزدار 1 قطعه ای از جنس استنلس استیل را ساخت؟
لوله درزدار از جنس استنلس استیل، نوارهای استیل، راه حل های نوار فولادی ضد زنگ، تولید لوله های درزدار استیل / 3
لوله های درزدار استیل دارای ویژگی های مقاومت در برابر خوردگی، حفاظت از محیط زیست و دکوراسیون قوی است و به طور گسترده در بازار استفاده می شود.

آیا می دانید لوله استیل درزدار چگونه تولید می شود؟

به طور کلی دو روش ساخت برای تولید لوله درزدار استیل وجود دارد.

اولین مورد، آنها را می توان از سیم پیچ های بزرگ نوار استیل تولید کرد که بدون وقفه جوش داده می شود. به این میگویند تولید مداوم.

دوم اینکه می توان آنها را در اندازه های بزرگ و یک تکه تولید کرد که به آن تولید دسته ای می گویند.

قبل از اینکه فرآیند تولید لوله درزدار  از جنس استنلس استیل را برای شما به اشتراک بگذاریم، می توانید یک نگاه سریع به روند ویدیوی زیر داشته باشید.

1 1. سفارش نوارهای فولادی ضد زنگ
2 2. فرآیند نورد و آنیلینگ روشن
3 3. بریدن
4 4. لوله سازی
5 5. پرداخت
6 6. تست و انبار
7 نتیجه گیری

1. سفارش نوارهای استیل
این ماده اولیه نوار استیل قبل از پردازش است.

2. نورد و فرایند آنیلینگ روشن
اولین فرآیند نورد:  تقویم آسیاب پیشرفته را برای ساختن کلاف مادر استیل نورد گرم با ضخامت 2.0mm~3.0mm به یک سیم پیچ نوار استیل با محدوده ضخامت 0.2mm~1.0mm استفاده می کنند.

اولین بار فرآیند بازپخت روشن: نوار استیل با ضخامت 0.2 میلیمتر تا 1.0 میلی متر برای درمان بازپخت روشن پردازش می شود. نوار را می توان به سرعت توسط خط بازپخت مداوم خنک کرد. سرعت حرکت نوار استیل روی خط حدود 60 تا 80 متر در دقیقه است.

فرآیند نورد بار دوم: پس از اولین بار فرآیند بازپخت روشن، ادامه نورد نوار استیل با ضخامت 0.2mm~1.0mm به یک نوار فولادی ضد زنگ جدید با ضخامت 0.1mm~0.3mm.

سومین فرآیند نورد: پس از دومین بار فرآیند بازپخت روشن، ادامه نورد نوار فولادی ضد زنگ با ضخامت 0.1mm~0.3mm به یک نوار استیل جدید با ضخامت 0.06mm~0.15mm.

فرآیند نورد بار چهارم: پس از سومین بار فرآیند بازپخت روشن، همچنان نوار استیل با ضخامت 0.06mm~0.15mm به یک فویل نوار استیل جدید با ضخامت 0.02mm~0.1mm ادامه می دهیم.

پس از چرخاندن مجدد سیم پیچ استیل، توزیع مواد آن یکنواخت نیست، خواص فیزیکی استاندارد نیست و چقرمگی کافی نیست. بنابراین باید آنیل شود – دوباره از یک کوره 1000 درجه با دمای بالا عبور کنید تا خواص استیل طبیعی خود را بازیابی کنید.

3. بریدن
با توجه به قطر بیرونی لوله ای که قرار است تولید شود، سیم پیچ نوار استیل به عرض های مختلف تقسیم می شود.

برای ضخامت های مختلف فرآیند برش کویل های نواری، از دستگاه های برش کوچک و بزرگ استفاده می شود.

و در عین حال از ماشین های کوچک برای برش سیم پیچ های نوار باریک به عنوان نوارهای دقیق استفاده کنید. ضخامت از 0.02mm تا 1.0mm است.

برای فرآیند تولید بیشتر نوار استیل، در اینجا می توانید درک روشنی از نحوه ساخت آن با فناوری عالی دقیق در مقاله زیر به دست آورید.

برای تولید نوار استیل : چگونه 1 رول تولید کنیم؟

4. لوله سازی
نوار فولادی تمام شده را در دستگاه لوله سازی مجهز به قالب هایی با قطر لوله های مختلف برای تولید قرار دهید، ابتدا آن را به شکل مربوطه رول کنید و سپس آن را به هم جوش دهید.

پس از جوشکاری، می توان درز جوش را آسیاب کرد و لوله ها را آنیل و آب را خاموش کرد، همانطور که در استاندارد قابل اجرا یا مشخصات مشتری مشخص شده است.

لوله ها به گونه ای کالیبره شده اند تا تحمل ابعاد مشخصی را برآورده کنند و به دنبال آن احتمالاً سندبلاست و ترشی اسید انجام می شود.

5. پرداخت
پس از جوشکاری و شکل گیری لوله، سطح توسط دستگاه پولیش صیقل داده می شود.

سطح سیاه شده اولیه توسط یک دستگاه پولیش مجهز به موم، چرخ کنفی و چرخ پارچه صیقل داده می شود و به رنگ نقره ای روشن پرداخت می شود.

6. تست و سهام
نمونه های آزمایشی در صورت نیاز از لوله بریده می شوند. تعداد نمونه ها، محل قرارگیری آنها و اینکه دقیقاً کدام آزمایش انجام می شود، بر اساس آنچه مشتری در مشخصات سفارش درخواست کرده است، متفاوت است.

ترکیب، استحکام، سختی، چقرمگی و مقاومت در برابر خوردگی در آزمایشگاه آزمایش خواهد شد.

روی خود لوله کارخانه لوله نیز تعدادی آزمایش غیر مخرب مانند آزمایش هیدرو، جریان گردابی و آزمایش اشعه ایکس را برای تایید یکپارچگی جوش انجام می دهد.

سپس محصولات لوله های انتهایی با کیفیت بالا در انبار بسته بندی می شوند.

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *