Sending
User Review
5 (1 vote)

فلنج استنلس استیل 304

فلنج استیل 304

استیل 304 یکی از متداول ترین فلزاتی است که امروزه مورد استفاده قرار می گیرد. فولاد زنگ نزن به دلیل خواص فیزیکی از جمله مقاومت در برابر خوردگی خوب، دوام، استحکام بالا و غیره نسبت به چندین فلز دیگر به خوبی شناخته شده .و ارجحیت دارد انواع مختلفی از محصولات تجاری، صنعتی و مسکونی با استفاده از فولاد ضد زنگ ایجاد می شوند. فلنج استیل 304 یکی از محبوب ترین محصولات ساخته شده از این فلز است انواع زیادی از فلنج ها برای خرید موجود است با فروشندگان پایپ اتصال در تماس باشید.

انواع فلنج استیل ضد زنگ

فلنج استیل 304 گلودار 

این فلنج با گردن های بیرون زده شان متمایز می شوند. فلنج گلودار 304 دارای زاویه و ضخامتی مشابه با لوله هستند. فلنج های گلودار برای استفاده در شرایط خدمات سخت مانند دماهای زیر صفر یا بالا و فشار بالا بهترین در نظر گرفته می شوند.

فلنج استیل 304 اسلیپون

این ها مقرون به صرفه ترین فلنج های موجود برای خرید هستند. فلنج اسلیپون همانطور که از نامشان پیداست باید راحت تر آنها را روی لوله بلغزانند و از این رو قطر کمی بزرگتر از لوله دارند. این فلنج اسلیپون استیل به صورت فیله جوش داده می شوند و برای کاربردهای کم فشار ایده آل هستند.

فلنج استیل 304 کور

فلنج بدون سوراخ طراحی شده اند و برای آب بندی دهانه های مخازن یا سیستم های لوله کشی استفاده می شوند. فلنج های کور برای استفاده در جایی که سیستم های لوله کشی یا مخازن نیاز به بازرسی مداوم دارند ایده آل هستند. فلنج کور را می توان با هاب یا بدون هاب عرضه کرد. این فلنج کور SS 304 می تواند به راحتی استرس های ناشی از فشار داخلی را تحمل کند.

فلنج استیل 304 رزوه‌دار

فلنج‌ رزوه‌دار که به نام فلنج‌ پیچ‌دار نیز شناخته می‌شوند، دارای رزوه‌ای در داخل سوراخ فلنج هستند که با رزوه نر مطابق روی لوله روی لوله قرار می‌گیرد. فلنج رزوه ای برای کاربردهای خاص مورد استفاده قرار می گیرند و به راحتی بدون جوشکاری مونتاژ می شوند. فلنج های رزوه ای از جنس استنلس استیل 304 با لوله های دارای رزوه خارجی سازگار است.

فلنج های مفصل لبه

فلنج های مفصلی از نوع فلنج های لغزنده هستند که با اتصالات انتهایی استفاده می شوند. فلنج های اتصال لبه ای برای سیستم های لوله کشی که نیاز به بازرسی و نگهداری منظم دارند مانند لوله های فولادی کم آلیاژ یا لوله های فولاد کربنی ایده آل هستند.

فلنج استیل 304 جوش سوکت

فلنج برای استفاده در لوله های با قطر کم و فشار بالا طراحی شده اند. فلنج جوش سوکت دارای جوش های داخلی هستند که به دوام و محدودیت استقامت آنها کمک می کند. از این فلنج ها در صنایع شیمیایی استفاده می شود.

فلنج استیل 304 اوریفیس

عملکرد این فلنج های فولادی دسترسی به خطی برای اندازه گیری مایعات یا گازها است. فلنج های اریفیس با صفحات اریفیس یا نازل های جریان نصب می شوند.

فلنج استیل رینگ

نوع اتصال: از این فلنج ها برای کاربردهای فشار و دمای بالا استفاده می شود. فلنج های مفصلی حلقه ای دارای یک شیار مخصوص طراحی شده است که به راحتی می توان آن را روی فلنج کور، لغزنده یا گردنی جوشی فشرده کرد. فلنج ها به جلوگیری از نشتی در خطوط لوله که در آن مواد در فشار بالا و دمای بالا منتقل می شود، کمک می کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *