Sending
User Review
0 (0 votes)

لوله سیاه بدون درز اهواز

لوله بدون درز اهواز

لوله بدون درز اهواز یکی از محبوبترین لوله های بدون درز در ایران می باشد که مشتریان زیادی برای خود دارد برای گازرسانی منازل تا کارخانجات صنعتی از این لوله استفاده می کنند که داری استاندارد ملی ایران می باشد و کیفیت عالی دارد این لوله بدون مارک تولید می شود و فقط یک پلاک مشخصات روی بندیل هر لوله نصب می شود این لوله داری کونیک در دو سر می باشد که در جوشکاری کار را راحتر می کند این لوله با وزن استاندارد تولید و به بازار عرضه می شود می توان گفت این لوله از لوله های وارداتی هم با کیفیت تر و مرغوب تر می باشد.

فروش انواع لوله بدون درز اهواز

در پایپ اتصال لوله بدون درز اهواز در ردهای 30  رده 40 رده 80 لوله بدون درز اهواز 6 متری  لوله بدون درز اهواز12 متری سایزهای موجود لوله بدون درز از 1/2 تا 6 اینچ برای دریافت قیمت لوله با فروشندگان پایپ اتصال در تماس باشید و بهترین قیمت این محصول را دریافت نمایید هر روزه از ساعت 9 صبح تا 6 بعدازظهر پاسخگویی شما مشتریان عزیز می باشیم02166311159.

اطلاعات در مورد لوله سازی اهواز

با توجه به اهميت ساخت و توليد لوله براي انتقال گاز، نفت و فرآورده هاي نفتي در صنعت نفت، تخمين تابع توليد لوله سازي از اهميت ويژه اي برخوردار است دراين راستا، شرکت لوله سازي اهواز که عمده ترين توليدکننده لوله در ايران است، به عنوان موضوع پژوهش انتخاب و تابع توليد آن طي دوره 1358-1381 تخمين زده شد. براي اين کار ابتدا، متغيرهاي مورد مطالعه از نظر پايايي با آزمون ديکي – فولر تعميم يافته مورد آزمون قرارگرفتند. سپس، با استفاده از روش هاي همجمعي انگل – گرنجر و يوهانسن الگوي تصحيح خطا برآورد شد. نتايج حاصل نشان داد که در طول دوره مورد بررسي شکل تابع به صورت کاب – داگلاس است. سرعت تعديل الگو 0.96 است. کشش نيروي کار 0.58 و کشش سرمايه 0.53 است. نتيجه آزمون والد نشان داد که بازده نسبت به مقياس در لوله سازي اهواز فزاينده و برابر با 1.11 است.

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *