Sending
User Review
0 (0 votes)

واشر و گسکت

واشر نسوز سیمدار

واشر نسوز سیمدار :مراحل ساخت ورق کلینگریت سیم دار دقیقا شبیه و نوع بدون سیم این محصول است اما در مرحله پرس چند تفاوت عمده وجود دارد . 1 – در مرحله پرس خمیر ورق واشر ابتدا لایه هایی از سیم های فولادی و اینکنل و یا استیل آماده شده و در تمامی سطح ورق نسوز کلینگریت پخش می شود . وجود سیم به تحمل فشار بیشتر و حفظ ساختار ورق در بازه های حرارتی غیر قابل نترل کمک خواهد کرد. 2- پس از قرار گیری سیم های فلزی در ساختار این محصول ، هر دو سمت ورق برای تحمل حرارت بیشتر به گریس گرافیت و پودر گرافیت آغشته می شود . به همین دلایل نمونه سیم دار این محصول به نوعی ارتقا یافته ورق بدون سیم می باشد .

واشر نسوز سیمدار

برای دریاف لیست قیمت انواع واشر و گسکت از طریق واتس اپ سایت پیغام دهید.

واشر نسوز سیمدار واشر نسوز سیمدار واشر نسوز سیمدار واشر نسوز سیمدار

به طورکلی گسکت های غیر فلزی شامل طیف وسیعی از مواد شامل لاستیکی ،گرافیت انعطاف پذیر ،PTFE ، میکا ،چوب پنبه ، ورق های غیر ازبستی می باشند و این ورق ها می تواند به صورت تقویت شده با سیم به درخواست مشتری تامین گردد.
در این نوع گسکت ها عوامل متفاوتی از جمله نوع سیال ، عملکرد ، دما ، فشار به انتخاب محصول درست و مناسب کمک می کند . شرکت آتراسیل میزان قابل توجهی از این نوع گسکت ها با گریدهای مختلف و برای تجهیزاتی با دما ، فشار و گشتاور مختلف و … با قیمت رقابتی به صورت استوک در اختیار داشته تا مطابق با درخواست مشتری تامین کند.

واشر لاستیکی : واشر و گسکت به منظور آب بندی سطح بین دو فلنج فلزی و جلوگیری از نشت جریان در شرایط عملکردی مختلف و فشار و دماهای مختلف به کار می رود.
گسکت که در اصطلاح به آن واشر و یا درزبند نیز گفته می شود، برای آب بند کردن بین دو جسم قرار می گیرد.
برای جلوگیری از نشتی در سیستم ها از گسکت (gasket) بین فلنج ها استفاده می شود که با سفت کردن پیچ های فلنج تعادل بین آن ها برقرار می شود.
واشر نسوز سیمدار واشر نسوز سیمدار واشر نسوز سیمدار

برای انتخاب یک گسکت به موارد زیر باید توجه کرد:

تا چه دمایی را باید تحمل کند

تعداد دفعات مورد استفاده گسکت

محل مورد قرار گیری گسکت

نوع سیالی که قرار است از داخل خط عبور کند

تعداد پیچ ها و نوع فلنج که قرار است به هم وصل شود

مقدار فشاری که گسکت باید تحمل کند

مواردی که باعث از بین رفتن گسکت می گردد:

  • وجود ارتعاشات در سیستم
  • وجود ضربه قوچی در سیستم
  • قرارگیری نامناسب گسکت
  • در مسیر گرمایش قرار گرفتن
  • خزش گسکت (تغییر شکل تدریجی و کند آن تحت تاثیر نیروی ثابت با تنش مداوم)
  • فشار غیر یکنواخت از طرف فلنج های نگه دارنده گسکت
  • پائین بودن قدرت تحمل گسکت
  • پایین بودن قدرت استحکام پیچ ها

گسکت های لاستیکی قطعات آبندی میباشند که بین دو سطح جهت جلوگیری از نشتی مورد استفاده قرار میگیرند
و در هر سیال جنس کائوچوی لاستیک باید مطابق با نوع سیال انتخاب گردد به عنوان مثال در اسید سولفوریک با غلظت ۲۰ درصد الاستومر epdm گزینه مطمئنی میباشد ولی در صورت بالا رفتن غلظت اسید تا ۷۰ درصد کائوچوی وایتون میتواند این درصد اسیدیته را مقاومت کند.

این نوع محصول در واقع به معنی درزگیر و درزبند نیز هست .

وظیفه پر کردن فضای خالی بین قطعات را برای جلوگیری از نشتی اب به عهده دارد .

واشر نسوز ساده , قابلیت انعطاف پذیری بالایی دارد که می تواند در برابر اب , بخار اب , روغن , گاز , الکل , اسید و مواد نفتی و فشار بالا تحمل و مقاومت کند . این محصول با توجه به جنس و برند تولید کننده , درانواع قیمت ها ساخته شده و برای مشتریان به بازار عرضه می شود .

 

برای دریاف لیست قیمت انواع واشر و گسکت از طریق واتس اپ سایت پیغام دهید.

 

ویژگی واشر های اسپیرال

به دلیل استفاده از چندین حلقه متوالی نوار فلزی که توام با نوار میانی (فیلر) پیچیده می شود.

واشر های اسپیرال قابلیت آب بندی بسیار خوبی دارند.

با انتخاب جنس مناسب برای نوار فلزی و نوار فیلر، واشر اسپیرال کلیه کاربرد های صنعتی تا فشار ۲۰۰ بار و محدوده حرارتی -۲۰۰ تا ۱۰۰۰ درجه سانتی گراد و انواع محیط های شیمیایی را پوشش می دهد.

بر حسب شرایط محیط نصب واشر (دما، فشار، و غیره) نوار فلزی از جنس فولاد های ضد زنگ (Stainless Steel 304 316 321) مس، نیکل و یا تیتانیوم انتخاب می گردد. نوار فیلر نیز بر حسب نیاز از جنس گرافیت، تفلون، سرامیک و یا مواد نسوز انتخاب می گردد.

بدلیل قابلیت ارتجاعی مناسب، واشر های اسپیرال در برابر ارتعاش، شوک حرارتی و شوک فشار بسیار مقاوم می باشند.

سهولت نصب یکی از ویژگی های بارز واشر های اسپیرال می باشد. بدلیل عدم استفاده از چسب در هنگام مونتاژ این واشر ها، تعویض و جایگزینی واشر های اسپیرال بسیار آسان می باشد. واشر های اسپیرال هیچگونه اثر تخریبی بر روی سطوح فلنج ندارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *