Sending
User Review
5 (1 vote)

اتصالات لوله

اتصالات استیل

انواع اتصالات استیل  نقش عمده و حیاتی در صنعت دارند . در لوله شی های هر کارخانه ای اگر اتصالات استیل و یا هر فلز دیگری وجود نداشته باشد ما نمیتوانیم بسیاری از سیستم لوله کشی را در ارتباط با لوله ها و ورق و یا حتی شیرآلات استیل  در یک مسیر مستقیم پیش ببریم چه برسد به سیستم لوله کشی پیچیده…

 

در صنعت استیل انواع اتصالات استیل وجود دارد که هر کدام برای کارایی خاصی مورد استفاده قرار میگیرد . اگر شما در صنف استیل فعالیت و تجربه ای داشته باشید مطمئنا با این اتصالات آشنا هستید . ما در این برگه قصد داریم به انواع اتصالات استیل ، اتصالات فلنچ استیل ، اتصالات جوشی استیل ، اتصالات رزوه ای استیل ، اتصالات سوکت ولد و کاربرد و تولید آنها و مطالب مربوطه به آن را بیان کنیم .

برای دریافت قیمت بروز  اتصالات استیل تماس بگیریدو یا از طریق پیغام رسان واتس اپ سایت پیغام دهید.

۰۲۱۶۶۳۱۱۱۵9

انواع اتصالات استیل

اتصالات استیل مخصوص صنایع غذایی

  1. اتصالات جوشی استیل
  2. اتصالات رزوه ای استیل ( یا همان اتصالات دنده ای )
  3. اتصالات سوکد ولد

انواع اتصالات صنایع غذایی

قیمتاتصالات استیل

انواع اتصالات استیل انواع اتصالات استیل انواع اتصالات استیل انواع اتصالات استیل

قیمت اتصالات استیل ، لیست قیمت اتصالات استنلس استیل ۳۱۶ و ۳۰۴ فروش فوق العاده ، فروش لوله و اتصالات استیل تایوانی و اروپایی و همچنین چینی تحت وندور به قیمت روز و قیمت فوق العاده توسط پایپ اتصال در بازار لوله و اتصالات استیل ایران صورت میپذیرد .

زانو استنلس استیل ۹۰ درجه

تبدیل استیل در انواع صاف و کج ۳۰۴L و ۳۱۶L

کپ استنلس استیل ۳۰۴L و ۳۱۶L

مهره ماسوره استیل ۳۰۴L

مهره استیل ۳۰۴

سه راه استیل ۳۰۴ و ۳۱۶

اتصالات جوشی استیل

پایپ اتصال با انواع اتصالات جوشی استیل با متریال های 304 . 316 و 316L به عنوان یکی از برترین وارد کنندگان استیل در خدمت شماست .  برخی از رایج ترین اتصالات جوشی استیل را در مطالب زیر عنوان کرده ایم. امیدواریم که از مطالب سایت لذت ببرید  .

زانو 45 درجه

زانو 90 درجه[LR]

درپوش[Cap]

زانو 90 درجه[SR]

زانو 180 درجه[SR]

زانو 180 درجه[LR]

سه راهی مساوی[Equal Tee]

تبدیل هم مرکز[Concentric Reducer]

تبدیل غیر هم مرکز[Eccentric Reducer]

سه راهی تبدیلی[Reducing Tee]

مغزی استیل[Hex Nipple]

سرشلنگی استیل[Hose Nipple]

بوشن استیل[Coupling]

چیقی استیل[Street Elbow]

اتصالات جوشی استیل

اتصالات رزوه ای استیل

در اتصالات رزوه ای استیل نیازی به جوشکاری ندارید و با وجود رزوه ها و گام ها مشخص و محاسبه شده میتوانید نسبت به اتصال لوله ها و ورودی و خروجی ها اقدام کنید و در هر مسیری از لوله کشی پروژه از اتصالات مربوطه استفاده نمایید . برخی از اتصالات رزوه ای را در مطالب زیر عنوان کرده ایم تا با مختصات و کارایی آنها آشنا شوید .

اتصالات رزوه ای استیل[THD]

سردنده استیل [Weld Nipple]

درپوش دنده ای استیل [THD Round Cap]

سه راهی دنده ای استیل [THD Tee]

مهره ماسوره دنده ای استیل [Union FF]

زانو دنده ای استیل [THD Elbow]

تبدیل دنده ای استیل [Hexagon Bushing]

اتصالات رزوه ایی استیل

اتصالات سوکت ولد استیل

اتصالات سوکت ولد استیل اکثرا از روش جوشکاری متصل میشوند . این اتصالات نیز در دو دسته استنلس استیل و کربن استیل تقسیم میشوند . در مطالب زیر برخی از رایج ترین اتصالات سوکت ولد را عنوان میکنیم . بهترین مهره ماسوره های مخصوص صنایع غذایی استنلس استیل را میتوانید از پایپ اتصال تهیه نمایید . بهترینهای اتصالات استنلس استیل 304 و 316  .

اتصالات سوکت ولد استیل

لوله استیل و اتصالات استیل

لوله استیل از ورق استیل که حول محور طولی خود خم خورده و مانند یک استوانه دراز و تو خالی است تشکیل شده . لوله استیل که برای جابه‌جا کردن سیالات، پودرها و مواد به شکل مایع و یا جامد به کار می‌رود عمدتا برای مواردی که سایر لوله‌ها دچار خوردگی و فرسایش شدید میشوند کاربرد دارد.  لوله استیل همچنین می‌تواند در کاربردهای سازه‌ای به کار رود زیرا لوله استیل تو خالی نسبت به قطعات توپر دارای سختی در واحد جرم بیشتری است.  مجموعه لوله استیل تقریبا همیشه با استفاده از اتصالات استیل مانند زانویی (elbow)، سه‌راهی (tee) و غیره ای که ساخته می‌شود به یکدیگر متصل می گردد.

لوله استیل اغلب برای سایزهای سفارشی و طیف وسیع‌تری از قطرها و تلرانس‌ها ساخته می‌شود. اصطلاح لوله استیل همچنین برای مقاطع غیر استوانه‌ای مانند مربع و یا مستطیل استفاده می‌شود.

همانطور که گفته شد لوله و اتصالات استیل به منظور متصل نمودن لوله استیل کاربرد دارد. در واقع اتصالات استیل بخشی از لوله کشی صنعتی می باشد. اتصالات استیل در موارد تغییر جهت لوله استیل، شاخه گذاری و یا تغییر قطر لوله استیل به کار برده می شود. اتصالات استیل انواع مختلفی دارد که بسته به مکان مورد استفاده یک نوع خاص به کار برده می شود

اتصالات استیل در پایدار اتصال با بهره گیری از توان متخصصان در زمینه تولیداتصالات استیل با آلیاژهای مختلف (۳۱۶،۱۳۶l،۳۰۴،۳۰۴lو۳۲۱) با برگه آنالیز تولید میشود و حال نیاز کارخانجات را در ضمینه اتصالات برآورده میسازد

کاربرد اتصالات لب جوش

یک سیستم لوله کشی صنعتی با اتصالات لب جوش دارای برخی مزایای ذاتی نظیر موارد زیر میباشد:

جوش دادن اتصالات به خط لوله به معنای جلوگیری همیشگی از نشت است.

پیوستگی ساختار فلزی بین اتصالات و خط لوله سبب افزایش میزان کشش مقاومتی سیستم لوله کشی میگردد.

سطح اتصال صاف در داخل خط لوله و اتصالات مربوطه باعث افت فشار کمتر ، کاهش درهم ریختگی جریان سیال و کاهش خورندگی ناشی از فعالیت خوردگی شیمیایی و همچنین سایشی میشود.

در حالتی که سیستم لوله کشی به صورت جوشی باشد حداقل فضای مورد نیاز کاربرد دارد

استیل 310 چیست؟

آلیاژ 310 فولاد ضد زنگ آستنیتی است که در دمای بالا، خواص عالی با قابلیت جوش پذیری و شکل پذیری عالی را ترکیب می کند. به طور معمول برای مواردی که دمای بالا مورد استفاده قرار می گیرد، کاربرد دارد، زیرا محتوای کروم و نیکل بالای آن، مقاومت در برابر خوردگی، مقاومت عالی در برابر اکسیداسیون و مقاومت در دمای بالا تا 2100 درجه فارنهایت را فراهم میکند.

فرق استیل 304 و 316 چیست؟

استیل 304 مقدار 18 درصد کروم دارد و 8 درصد نیکل اما استیل 316 دارنده 16 درصد کروم ، 10 درصد نیکل و 2 درصد مولیبدن است.از استیل 316 در جا هایی که خورندگی بالایی دارد استفاده می شود.به طور مثال در محیط های اسیدی و کلر استفاده می شود.

قیمت انواع اتصالات استیل -لوله استیل قیمت انواع اتصالات استیل -لوله استیل قیمت انواع اتصالات استیل -لوله استیل قیمت انواع اتصالات استیل -لوله استیل انواع اتصالات استیل انواع اتصالات استیل انواع اتصالات استیل

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *