Sending
User Review
0 (0 votes)

فلنج استیل کلاس 300 304

انواع فلنج استیل کلاس 300 

فلنج استیل کلاس 300 ASME B16.5 متعلق به کلاس 300 استاندارد B16.5 است که فلنج های با قطر ¼ اینچ تا 24 اینچ را پوشش می دهد. پایپ اتصال تامین کننده پیشرو فلنج های لوله 300 LBدر اندازه ها و انواع مختلف است. درجه مواد و نیاز به کاربرد همراه با استانداردها و مشخصات، ابعادفلنج 300# را تعیین می کند. ضخامت دیواره های فلنج متفاوت است و طبقات بر این اساس متفاوت است.کلاس‌هایی از 150 تا 1500 وجود دارد.

 فلنج استیل کلاس 300 یک کلاس برد متوسط ​​با ظرفیت‌های فشار متوسط ​​است همچنین دارای اعداد فشار برای نشان دادن ظرفیت های فشار از PN6 تا PN64 هستند.فلنج استیل کلاس 300 در مدل های مختلف در پایپ اتصال موجود می باشد. که می توان به نوع کور گلودار اسلیپون تخت دنده ای ساکت ولد اشاره کرد این فلنج ها در الیاژ های 304 316 و 321 موجود می باشد.

فلنج استیل ASME B16.5 کلاس 300

فلنج های فورج شده کلاس 300 یکی از انواع مختلف فلنج های رزوه ای و پیچی می باشد. فورج‌ شده‌ها از یک تکه ماده ساخته شده‌اند و مستحکم‌تر هستند. بسته به جنس فلنج کلاس 300، فلنج ها را می توان تحت عملیات حرارتی قرار داد تا آنها را بیشتر سخت یا تقویت کند. انواع مواد مختلف اهداف خدمات متفاوتی را ارائه می دهند. فلنج های فولادی کربن کلاس 300 به دلیل چقرمگی بالا استفاده می شود. کاربرد را می توان در کاربردهای فرسودگی بالا مشاهده کرد. همچنین انواع مختلف صورت برای فلنج ها مانند صورت صاف، صورت برجسته و مفصل حلقه وجود دارد. فلنج های صورت برجسته کلاس 300 دارای یک صفحه برجسته است که با ایجاد سطح اضافی، حداکثر کارایی اتصال را ممکن می کند.

انواع مختلفی نیز با توجه به عملکرد آنها وجود دارد. فلنج کاهش دهنده کلاس 300 قطر لوله را کاهش می دهد و جریان سیال داخل خط لوله را کاهش می دهد. همچنین فلنج هایی با شیار در آنها وجود دارد. این نوع فلنج شیاردار کلاس 300 برای نصب آسان با لوله ها استفاده می شود. شیارها لوله ها را برای نگه داشتن در جای خود نگه می دارند. فلنج نوع حلقه ای کلاس 300 Rtj دارای دو نیمه با دو حلقه است که به دو سر لوله های مختلف جوش داده می شود. سپس لوله ها با جوش دادن حلقه ها به یکدیگر به صورت یکپارچه به یکدیگر جوش داده می شوند.

کاربرد فلنج استیل کلاس 300

فلنج استیل کلاس 300 در دفاع، بنادر، راه‌آهن، انرژی هسته‌ای، نیروگاه، سیمان، سازمان دولتی، شرکت مهندسی، کارخانه‌های نفت و سایر پروژه‌های صنعتی استفاده می‌شوند. فلنج های فولادی ANSI B16.5 کلاس 300 باید با استفاده از روش جوشکاری برنامه ریزی شده و بدون اضافه شدن فلز پرکننده در طول فرایند جوشکاری ساخته شوند. قطعات و مجموعه‌های ASME B16.5 Stainless Steel Class 300 Lap Joint Flanges نیاز به مقاومت در برابر خوردگی و حرارت دارند، مخصوصاً زمانی که چنین قطعاتی در طول ساخت جوش داده می‌شوند. ما طیف کاملی از فلنج های لوله مسی نیکل را با کیفیت استاندارد از بهترین مواد ارائه می دهیم که برای درجه حرارت بالا و خدمات خورنده عمومی در نظر گرفته شده است.

گفته می شود این محصول کلاس 300 قابلیت ساخت و شکل پذیری خوبی دارند. درجه فشار فلنج های فورج شده کلاس 300 ANSI B16.5 به شرایطی که در آن عملیات حرارتی شده و کلاس فشار بستگی دارد. فلنج 300 پوندی عرضه شده توسط ما طبق درجه ها و استانداردهای بین المللی تولید می شود. ما از بهترین مواد با کیفیت استفاده می کنیم تا اطمینان حاصل کنیم که این فلنج های لوله کلاس 300 بهترین خواص ممکن را حفظ می کنند.

فلنج استیل کلاس 300 چیست؟

کلاس فلنج را می توان به عنوان درجه حرارت و فشار تعیین شده برای گروه خاصی از فلنج ها تعریف کرد. فلنج های کلاس 300 نوعی فلنج هستند که با فلز بیشتری ساخته می شوند. از این رو طبق تولید کننده فلنج های کلاس 300 پوند در هند، آنها می توانند فشار بیشتری را نسبت به کلاس دیگر تحمل کنند. محدوده اندازه فلنج RF کلاس 300 بین ½ اینچ تا 48 اینچ متغیر است. آنها در نوع آهنگری، شکل، رزوه ای یا صفحه ای موجود هستند. مواد حمایت کننده ابعاد برای فلنج صورت برجسته شامل اتصال حلقه، واشر و ابعاد فلنج 28300 پوندی است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *