Sending
User Review
0 (0 votes)

لوله مانیسمان رده 40

لوله مانیسمان رده 40

لوله مانیسمان رده 40 قیمت-لوله مانیسمان رده 40 اهواز

فروش انواع لوله مانسمان رده 40 در پایپ اتصاال به صورت عمده و تکی ، لوله های مانسمان رده 40 با برندهای مختلف اروپایی چینی و ایرانی ، فروش انواع لوله های مانسمان رده 40 در سایزهای مختلف از 1/2 اینچ تا 32 اینچ ، فروش این لوله ها با ضخامتهای مختلف رده 20 رده 30 رده 40 رده 80 رده 160

این لوله ها در بیشتر سایزها به صورت 6 متری و در بعضی از سایزها به صورت 12 متری موجود می باشد.این لوله ها با شناسنامه معتبر تولید عرضه میگردد و در زمان خرید اراعه می گردد.

لوله مانیسمان رده 80

لوله مانیسمان رده ۴۰

لوله مانیسمان رده ۴۰ لوله ای است بدون درز و بدون جوش خوردگی که هیچ گونه خراش یا درزی در آن نیست .برای ساخت لوله مانیسمان ضد زنگ ،شمش های استوانه ای فولاد را در دمای بسیار بالا حرارت میدهند و سپس با فشار وارد کردن یا بیرون کشیدن مواد درون شمش استوانه ای ، بدنه اولیه لوله ساخته میشود.
بدنه لوله از دستگاهی با غلتک های مختلف عبور میکند تا قطر بیرونی آن کاهش یافته و قطر درونی هم به اندازه مورد نیاز مشتری افزایش پیدا کند.

لوله رده ۴۰ نمونه ای از لوله مانیسمان است که در صنایع نفت ،گاز و پتروشیمی و سیستم های ساختمانی کاربرد زیادی دارند. این نوع لوله فشار زیادی را تحمل میکنند به همین دلیل در لوله کشی گاز و آتش نشانی از آن ها استفاده میشود. سایز این لوله ها از ۱/۲ تا ۳۴ اینچ متغیر است و طول لوله ها ۶ متر می باشد.

لوله مانیسمان در هفت رده : مانیسمان رده ۱۰ ، لوله مانیسمان رده ۲۰ ، مانیسمان رده ۳۰، رده ۴۰ رده ۸۰ رده ۱۲۰ و لوله مانیسمان رده ۱۶۰ تولید می شود.

تفاوت لوله مانیسمان رده ۸۰ و رده ۴۰

لوله مانیسمان رده ۸۰ و رده ۴۰ از لحاظ اندازه قطر خارجی بسیار به هم شبیه هستند ولی از لحاظ قطر داخلی دیواره های داخلی لوله مانیسمان رده ۸۰ و رده ۴۰ با یکدیگر متفاوتند.

ضخامت مانیسمان رده ۸۰ از  رده ۴۰ بیشتر می باشد که باعث میشود استحکام و مقاومت بالاتری نسب به لوله رده  ۴۰ داشته باشد.اگر نیاز به لوله بسیار قوی و محکمی در ساختمان ها یا پالایشگاه ها باشد استفاده از مانیسمان رده ۸۰ توصیه میشود .

اما اگر به استحکام آنچنانی نیاز نیست استفاده از لوله رده ۴۰ مرسوم تر است و توصیه میشود.به طور کلی مانیسمان رده ۴۰ برای جاهایی که فشار کمتری تحمل میکند مناسب تر می باشد.در حالی که رده ۸۰ میتواند به خاطر دیواره اش فشار بالاتری را تحمل کند و در پالایشگاه ها بیشتر مورد استفاده قرار میگیرد.

از روی رنگ لوله هم میتوان لوله رده ۸۰ و رده ۴۰ را تشخیص داد.لوله هایی که به رنگ خاکستری هستند لوله های رده ۸۰ می باشند در حالی که لوله هایی که مایل به رنگ سفید هستند  رده ۴۰ می باشند.

مانیسمان رده ۴۰ از محبوب ترین و پرفروشترین لوله های صنعتی مانیسمان در ایران است.لوله مانیسمان رده ۸۰ عموما در روی سطوح به کار برده میشوند در حالی که رده ۴۰ میتواند در زیر سطح نیز به کار برده شوند.

برای دریافت اطلاعات بیشتر با فروشندگان ما در تماس باشید

اتصالات مانیسمان این نوع لوله ها هم در پایپ اتصال موجود می باشد

تعریف و تولید لوله مانیسمان رده40

واژه‌های کلیدی لوله مانسمان رده 40  تعریف ساخت

لوله مانسمان رده 40 قیمت

لوله مانسمان نوعی استیل بلند با بخش توخالی و بدون اتصالات است

لوله مانسمان برای انتقال لوله مایع سازه ای با لوله های فولادی بدون درز در مقایسه با فولاد دور جامد استفاده می شود در مرحله مقاومت درونی خمشی به طور همزمان وزن سبک تر است نوعی از فولاد مقطع اقتصادی است که به طور گسترده ای مورد  استفاده قرار می گیرد ساخت قطعات سازه ای و مکانیکی مانند لوله حفاری نفتی شافت انتقال خودکار قاب دوچرخه و ساخت داربست های فلزی و غیره لوله مانسمان ساخته شده از فولاد کربن با کیفیت بالا یا فولاد آلیاژی نورد گرم نورد سرد (کشش) از نقاط طریقه استفاده

لوله اهواز

لوله مانیسمان رده 40 قیمت

1. دسته بندی های ساختمانی عبارتند از زیر حمل و نقل خط لوله تا بیشتر هنگام استخراج آب های زیرزمینی انتقال آب داغ دیگ و غیره کف را بپوشانید

2. ماشینکاری تحمل مجموعه ها پردازش قطعات ماشین آلات و غیره

3. کلاس برقی انتقال گاز خط لوله تولید مایعات

4- نیروگاه بادی لوله ضد استاتیک روش های بسیاری برای تولید لوله لبخند وجود دارد با توجه به شرایط تحویل نورد گرم (حدود 90 ~ 80٪) یا نورد سرد طراحی سرد (حدود 20 10 10٪) در دسترس است بیل لوله نورد گرم دارای شمش های گرد ، مربع یا چند ضلعی ، بیل یا شم  ریخته گری است و کیفیت شمش تأثیر مستقیمی بر کیفیت لوله دارد لوله نورد گرم دارای سه فرآیند اساسی است ① در دستگاه پانچ بر روی شمش یا خالی در

لوله اهواز

لوله ضخیم دیواره توخالی ② در دستگاه فرمت نورد نازک خواهد بود و به ضخامت دیواره محصول نهایی گسترش می یابد ③ در نورد میلگرد لوله لوله تمام شده مورد نیاز واحد آسیاب نورد با حداکثر قطر خارج از لوله تولید نشان داده می شود.

مشاهده لیست قیمت لوله مانیسمان از انواع لوله آهنی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *