Sending
User Review
0 (0 votes)

زانو دنده ای استیل 304

معرفی زانو دنده ای استیل

زانو دنده ای استیل زانو استیل نوعی از اتصالات استیل است که نام آن را بر اساس شکل ظاهری که دارد انتخاب کرده اند این محصول شبیه زانوی یک انسان در حالت خمیده است و زمانی که بخواهیم دو قطعه را که موقیعت مکانی آن ها نسبت به یکدیگر دارای زاویه است به هم متصل کنیم از زانو استیل که از اتصالات استیل می باشد استفاده می کنیم.

در واقع می توان گفت زمانی که بخواهیم در یک مسیر ، تغییر جهت ایجاد کنیم ، این نوع از اتصالات استیل کاربرد دارد. دو قطعه در راستای ایجاد تغییر مسیر در دو زاویه مختلف از هم قرار می گیرند و وظیفه این مدل از اتصالات استیل متصل کردن این دو قطعه می باشد.

کاربرد زانو دنده ایی استیل

این نوع از اتصالات در اکثر صنایع استفاده می شود در تاسیسات ساختمانی برای لوله کشی آب و گاز از این نوع از اتصالات استیل استفاده می کنند این محصول در تولیدات صنعتی بزرگ کاربرد دارد ، ساخت کشتی، سد ، واگن و کاغذ از جمله این صنایع است که از این نوع از اتصالات استیل در آن ها استفاده می شود نیرو گاه های نفت و گاز و صنایع پترو شیمی از قسمت های مهمی در صنعت هستند و جز مصرف کنندگان این نوع از اتصالات استیل می باشند.

فروش انواع زانو استیل

به گونه‌ای از قطعات خمیده لوله‌ها و دیگر مجاری صنعتی که خمیدگی آنها به زانوی خمیده انسان شباهت دارد زانویی گفته می‌شود ، زانویی یکی از اجزاء اتصالات لوله‌ای است ، که به دو نوع زانویی 90 درجه و زانویی 45 درجه میباشد عمده کاربرد زانویی در اقلام تاسیسات و تجهیزات صنایع  لبنی، نفت، گاز، پتروشیمی، کاغذسازی، واگن سازی، ساختمانی، سد سازی، کشتی سازی، دریایی و نیروگاهی میباشد .

معرفی انواع زانو دنده ای استیل 

زانو دنده ای استیل در الیاژهای مختلف تولید می شود که می توان به الیاژ 304 و 316 و 321 اشاره کرد اتصالات استیل 304 برای مصارف غذایی دارویی و مکان های که داری اب می باشد مفید می باشد اتصالات 316 برای مصارف شیمیایی صنعتی مورد استفاده قرار می گیرد که خورندگی کمتری دارد و مقاوم می باشد اتصالات استیل 321 هم برای مکان های که دمای بالایی 400 درجه دارند مفید می باشد این زانو سایزهای مختلفی دارد از 1/4 تا 4 اینچ در تمامی مدلها در پایپ اتصال موجود می باشد.

برای مشاوره و خرید انواع محصولات پایپ اتصال با مشاورین ما در پایپ اتصال تماس بگیرید.

02166311159

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *