Sending
User Review
5 (1 vote)

شیرالات چدنی -شیر صافی

شیر صافی چدنی – شیرالات صافی چدنی – پایپ اتصال – قیمت شیر صافی – فروش شیر صافی

کالا سایز قیمت

صافی دنده ای وگ

شیر صافی چدنی

ایران بی همتا

در تمام سایز ها تماس بگیرید

صافی فلنجدار توری استیل وگ ایران بی همتا

در تمام سایز ها تماس بگیرید

شیر صافی PN16 زتکاما(ZETKAMA)

در تمام سایز ها تماس بگیرید

شیر صافی تیپ Y میراب

 

در تمام سایز ها تماس بگیرید

شیر صافی – شیرالات چدنی – پایپ اتصال – قیمت شیر صافی – فروش شیر صافی

شیر صافی به منظور جلوگیری از ورود اشیاء خارجی به جریان سیال استفاده می شود و کار جداسازی اشیاء را انجام میدهد. در ساخت شیر صافی از توری صافی استفاده می شود که باید به صورت دوره ای بازبینی و سرویس شود. جنس و اندازه سوراخ توری و نحوه ی مش بندی آن بسته به کاربرد متفاوت است.در صنایع مختلف از شکل های مختلف شیر صافی استفاده می شود که نوع متداول آن معمولا به صورت y شکل می باشد و می تواند به صورت افقی یا عمودی نصب شود. می توان از شیر صافی قبل از پمپ استفاده و از ورود ذرات بزرگ به پمپ جلوگیری کرد. تفاوت فیلتر و صافی در سایز ذراتی است که جدا می کنند، عموما شیر صافی ذراتی را که با چشم قابل رویت است را جدا می کند و فیلتر برای جداسازی ذرات کوچکتر استفاده می شود.

شیرهای چدنی به منظور کنترل و قطع و وصل جریان در صنایع مختلف، نیروگاهها، خطوط انتقال آب، تاسیسات آب و فاضلاب ، تاسیسات مخازن آب، صنایع پتروشیمی و پالایشگاهی و صنایع دارویی و غذایی استفاده می شود. شیرآلات چدنی در سایزها و فشار و کاربردهای مختلف طراحی می شود که بر حسب نیاز هر کدام از آنها انتخاب می شوند. از انواع پرکاربرد شیرآلات چدنی می توان به شیر فلکه کشویی، شیر پروانه ای ، شیر فشارشکن، شیر صافی، شیر تخلیه هوا اشاره کرد.

مزایای شیرآلات چدنی

شیرآلات چدنی از ترکیبات گرافیت و چدن ساخته می شود.
شیرآلات چدنی در برابر شرایط سخت مکانیکی مقاوم بوده و کمتر دچار فرسودگی و ساییدگی می شوند و بدلیل مشخصات خوب و قیمت مناسب در تاسیسات آب و بخار کاربرد زیادی دارند.

تولید کنندگان شیرآلات چدنی

برندهای مطرح داخلی و خارجی همچون شرکت فاراب،شرکت میراب، شرکت وگ ایران بی همتا ، شیرآلات زتکاما(ZETKAMA)، شیر آلات سام و شیرآلات اکون(ECON) در بخش شیرآلات چدنی فعالیت می کنند که در سایت پایپ کالا نیز لیست قیمت به روز و مشخصات فنی آنها موجود می باشد.

نوع اتصال شیرآلات چدنی

اتصالات شیرآلات چدنی به صورت فلنجی بوده و به کمک 2 فلنج به سایر شیرآلات و اتصالات وصل می شوند.

سایز شیرآلات چدنی

شیرآلات چدنی عموما در سایزهای بزرگ و از 1.1/2 اینچ تا 16 اینچ کاربرد دارد و در پایپ اتصال موجود می باشد.

شیر صافی چدنی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *