Sending
User Review
0 (0 votes)

شیرالات وگ ایران

شیرالات وگ ایران بی همتا

شیر فلکه وگ ایران بی همتا :شیرآلات وظیفه هدایت و تنظیم جریان را دارند ، حال با توجه به نوع سیال و کاربری آلیاژ آن مشخص می شود . شیرآلات صنعتی عموما با آلیاژهای برنج ، برنز ، چدن ، فولادی و استنلس استیل تولید می شود .

شرگت وگ ایران بی همتا با تولید شیرآلات چدنی سابقه بسیار طولانی در این امر دارد که موجب گرایش بسیاری از پروژه ها برای خرید شیرآلات چدنی این برند شده است .

شیر فلکه وگ ایران بی همتا شیر فلکه وگ ایران بی همتا شیر فلکه وگ ایران بی همتا شیر فلکه وگ ایران بی همتا

لیست محصولات پایپ اتصال

شیر فلکه کشویی وگ ایران بی همتا در تمام سایز ها
شیر سوزنی وگ ایران بی همتا در تمام سایز ها
شیر یکطرفه وگ ایران بی همتا در تمام سایز ها
قطعه قابل پیاده کردن وگ ایران بی همتا در تمام سایز ها
شیر پروانه ای وگ ایران بی همتا در تمام سایز ها
صافی وگ ایران بی همتا در تمام سایز ها
شیر آتش نشانی وگ ایران بی همتا در تمام سایز ها
شیرهای فشارشکن وگ ایران بی همتا در تمام سایز ها
شیر آتش نشانی وگ ایران بی همتا در تمام سایز ها

برای دریافت لیست قیمت محصولات فوق از طریق واتس اپ سایت پیغام دهید

کشویی-وگ-ایران

وگ ایران بی همتا

شرکت وگ ایـران( بی همتا ) در سال 1368 توسط مرحوم سید ابوالقاسم (اعلاء) میرکاظم پایـه گذاری و موفق به اخـذ پروانه بهره بـرداری شماره 35193 از وزارت صنـایع و معادن گردید . عمـده فعالیت های این شرکت تولید انـواع شیرآلات صنعـتی و فلـنج های فـولادی می باشد که در صنـایع نفـت و گـاز ، پتروشیـمی ، آب و فاضـلاب برای بخار و مایعات مـورد استفـاده قرار می گیرد . این کارخانـه که در مساحتی بالغ بر 30000 متر مربع احداث شده با بهره‌گیری از دستگاه های پیشرفته و استفـاده از مـواد اولیـه مرغـوب و تلاش مهندسین و مدیـران مجرب ، محصـولات بسیار با کیفیتـی را در اختیار مصـرف کنندگـان قـرار می دهد

شیرالات وگ ایران بی همتا شیرالات وگ ایران بی همتا شیرالات وگ ایران بی همتا

شیرآلات چدنی وگ ایران بی همتا

 

1- شیر فلکه کشویی وگ ایران بی همتا : از این نوع از شیرآلات برای قطع و وصل جریان سیال استفاده می شود ، بهتر است که از شیرآلات کشویی برای تنظیم جریان استفاده نشود زیرا در این صورت موجب خوردگی دیسک آن می شود .

شرکت وگ ایران بی همتا دارای سبدکالایی متنوعی از شیرآلات کشویی می باشد که به صورت زیر می باشد :

*شیر فلکه کشویی زبانه لاستیکی : این نوع از شیر فلکه کشویی برای آب سرد و فاضلابی استفاده می شود که دارای فشار کاری 16 بار و دمای کاری 70 درجه سانتی گراد بوده که جنس بدنه آن چدن داکتیل شده و طبق استاندارد GGG40 می باشد .

*شیر فلکه کشویی زبانه فلزی : از شیر کشویی با زبانه فلزی برای آب داغ و موتورخانه استفاده می شود که در دو فشار کاری 10 بار و 16 بار تولید می گردد که دارای حد تحمل دمایی 100 درجه سانتی گراد می باشد و جنس بدنه آن ها چدن خاکستری و طبق استاندارد GG25 می باشد .

2- شیر سوزنی وگ ایران بی همتا : شیرآلات سوزنی وگ ایران بی همتا برای تنظیم جریان مورد استفاده قرار میگیرد ، برای ایجاد افت فشار و تنظیم میزان دبی خروجی می توان از شیرآلات سوزنی استفاده کرد که با نصب دبی سنج و یا فشارسنج و با توجه به میزان گشودگی شیر می توان به دبی و یا فشار خروجی مورد نظر دست پیدا کرد .

فشارکاری شیرآلات سوزنی وگ ایران بی همتا 16 بار بوده و جنس بدنه آن به صورت چدن داکتیل (GGG40) و چدن خاکستری (GG25) می باشد .

3- شیر یکطرفه وگ ایران بی همتا : شیرآلات یکطرفه برای جلوگیری از برگشت جریان مورد استفاده قرار میگیرد . در صورت افت فشار و برگشت جریان سیستم پایپینگ دچار تنش خواهد شد ، یکی از مواردی که می بایست از شیر یکطرفه استفاه کرد در خروجی پمپ ها می باشد که ر صورت عدم استفاده از شیر یکطرف برگشت جریان به داخل گمگ موجب خرابی پره های آن می باشد .

شیر یکطرفه در صورت برگشت جریان به صورت خودکار بسته می شود و جریان را قطع کرده تا مشکل افت فشار و یا برگشت جریان حل شود . شرکت وگ ایران بی همتا اقدام به تولید شیرهای یکطرفه در انواع زیر میکند :

شیر یکطرفه دریچه ای ، شیر یکطرفه سوپاپی ، شیر یکطرفه وزنه ای ، شیر یکطرفه ضربه قوچ گیر و شیر یکطرفه ویفری

4- صافی وگ ایران بی همتا : برای تمیز کردن و صاف کردن جریان سیال از هرگونه ذرات جامد و اضافی می بایست از صافی استفاده کرد .صافی ها با داشتن توری فلزی با مش بندی خاص خود توانایی جذب ذرات اضافی و معلق سیال را دارند .شرکت وگ ایران بی همتا اقدام به تولید صافی های چدنی با اتصال دنده ای و فلنج دار می کند که دارای فشار کاری 16 بار می باشند .

5- شیر آتش نشانی وگ ایران بی همتا : شرکت وگ ایران بی همتا اقدام به تولید شیرآلات آتش نشانی در دو مدل ایستاده و دفنی کرده است . شیرآلات آتش نشانی در سایزهای محدود و نرمال صنعت آتش نشانی تولید می شود ، بدین صورت صورت که شیر آتش نشانی مدل ایستاده در سایزهای 3 اینچ ، 4 اینچ و 6 اینچ و مدل دفنی آن در سایزهای 3اینچ و 4 اینچ تولید میگردد .

6- شیرهای فشارشکن وگ ایران بی همتا : وظیفه شیرآلات فشارشکن ایجاد افت فشار برای سیال می باشد . شرکت وگ ایران بی همتا اقدام به تولید شیرآلات فشار شکن با قابلیت تنظیم دستی برای فشار خروجی کرده است .

7- قطعه قابل پیاده کردن وگ ایران بی همتا : برای سهولت در جاگذاری شیرآلات در خط لوله و همچنین برای راحتی باز کردن شیرآلات به منظور تعویض و یا تعمیر می بایست از قطعه قابل پیاده کردن استفاده کرد .شرکت وگ ایران بی همتا اقدام به تولید قطعه قابل پیاده کردن در دو فشار 10 بار و 16 بار کرده است .

8- شیر پروانه ای وگ ایران بی همتا : شرکت وگ ایران بی همتا اقدام به تولید شیر پروانه ای اهرمی تا سایز 6 اینچ و در دو مدل دریچه چدنی و دریچه استیل میکند .

تمامی اتصالات شیرآلات وگ ایران بی همتا به صورت فلنجدار بوده و برای اتصال و پیاده کردن شیرآلات می بایست از 2 عدد فلنج جوشی استفاده کرد .

چدنی پایپ اتصال  شیر فلکه بی همتا

پایپ اتصال

فروش کلیه شیرآلات چدنی فلنجدار در سایزهای ۱۱/۲ اینچ الی ۲۴ اینچ با مناسبترین قیمت ممکن به سراسر ایران . کلیه شیرهای چدنی وگ ایران بی همتا طبق استانداردهای DIN -ANSI-ISO تولید و پس از انجام  آزمایشهای متعدد با شرایط و کیفیت و ویژگیهای برتر نسبت به شرکتهای مشابه به بازار عرضه میگردد .کلیه شیرآلات چدنی وگ ایران بی همتا در سایزهای متعدد به شرح زیر میباشد .جهت خرید و یا تکمیل سبد خرید کالاهای خود با شماره های فوق تماس بگیرید .کلیه اقلام در حد ۹۹٪ آماده تحویل و ارسال به ساسر ایران میباشد با ما تماس بگیرید .

محصولات ما شامل…

شیر فلکه وگ زبانه برنجی از سایز “۱۱/۲ الی “۲۴ اینچ در فشارهای PN 10- PN 16به صورت فلنجدار 

شیر فلکه وگ زبانه لاستیکی  از سایز ۱۱/۲″ الی “۱۲ اینچ و با فشار کاری PN 16 به صورت فلنجدار 

شیر یکطرفه لولایی وگ بی همتا از سایز “۲ اینچ الی “۱۶ اینچ به صورت فلنجدار 

شیر یکطرفه سوپاپی وگ بی همتا از سایز “۱/۲ الی “۱۶ اینچبه صورت فلنجدار 

شیر یکطرفه ویفری وگ بی همتا از سایز “۸ اینچ الی ۱۸ اینچ بین فلنجی 

شیر یکطرفه وزنه ای وگ بی همتا  از سایز “۲ اینچ الی ۱۶ اینچ به صورت فلنجدار 

شیر یکطرفه فنر دار ضربه کله قوچ وگ بی همتا از سایز “۲ اینچ الی “۱۶ اینچ به صورت فلنجدار

شیر صافی دنده ای وگ بی همتا از سایز ز سایز ۱/۲ اینچ الی ۲۱/۲ اینچ 

شیر صافی فلنجدار توری گالوانیزه وگ بی همتا از سایز “۲ اینچ الی “۲۴ اینچ به صورت فلنجدار 

شیر صافی فلنجدار توری استیل وگ بی همتا ازسایز “۲ اینچ “۲۴ اینچ به صورت فلنجدار

انواع شیر سوپاپی

شیر سوپاپی ۹۰ درجه وگ بی همتا از سایز ۱۱/۴ اینچ الی ۴ اینچ 

شیر سوپاپی صاف وگ بی همتا از سایز ۱/۲ الی ۱۶ اینچ 

شیر فشار شکن وگ بی همتا از سایز۲ اینچ الی ۸ اینچ 

شیر شناور وگ بی همتا از سایز ۲ اینچ الی ۱۶ اینچ 

شیر تخلیه هوا وگ بی همتا  در سایزهای ۲ اینچ ۳ اینچ ۴ اینچ  

شیر تخلیه هوا تک روزنه وگ بی همتا در سایزهای ۲ اینچ ۳ اینچ ۴ اینچ  

شیر تخلیه هوا دو روزنه وگ بی همتا در سایزهای ۲ اینچ ۳ اینچ ۴ اینچ  

شیر آتش نشانی دفنی وگ بی همتا ۳ اینچ ۴ اینچ 

شیر آتش نشانی ایستاده وگ بی همتا  در سایزهای ۳ اینچ ۴ اینچ ۶ اینچ  

قطعه قابل پیاده کردن وگ بی همتا  ۲ اینچ الی ۴۰ اینچ 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *