Sending
User Review
0 (0 votes)

استیل چگونه براق می شود. استیل مستعد کدر شدن و لکه‌ های آب است، بنابراین اقلام استیل خود را مرتباً براق کنید تا درخشندگی آن را بازیابی کنید. می‌ توانید سطح استیل را با استفاده از آب، پاک‌ کننده‌ های غیر سمی مانند سرکه یا روغن زیتون، یا پاک‌ کننده‌ های مخصوص استیل براق نمایید. براق کننده های استیل به روش صحیح به شما کمک می کند تا دستگاه را کاملا تمیز کنید و از خراش بیشتر آن جلوگیری کنید. انتخاب کنید که کدام روش برای شی ء مناسب است و شروع به پرداخت اقلام استیل خود کنید.

اموزش استیل چگونه براق می شود

براق کردن استیل با سرکه

یک سرکه انتخاب کنید. برخی از سرکه ها می توانند بهتر از سرکه های دیگر عمل کنند. سرکه سفید و سرکه سیب به طور مشابه روی استیل اثر می‌گذارند، اما سرکه سیب بوی مطبوع‌تری برجای می‌گذارد. از آنچه در دست دارید استفاده کنید. سرکه تمیز کننده به دلیل اسیدیته بالاتر برای لکه های سخت بهترین است. اگر دستگاه شما به شدت کدر شده است، سرکه تمیز کننده بخرید.
جهت دانه را بررسی کنید. مانند چوب، استیل دارای دانه ای است که به صورت عمودی یا افقی اجرا می شود. پاک کردن استیل در جهت دانه به شما کمک می کند به شیارهای کوچکی برسید که در آن کثیفی یا کثیفی می تواند به دام بیفتد.

استیل خود را آزادانه با سرکه اسپری کنید. سرکه را در یک بطری اسپری بریزید تا استیل به آرامی در سرکه آغشته شود. سپس سرکه را روی آن بپاشید تا زمانی که روی اجناس با سرکه پوشانده شود. اگر نمی‌خواهید از بطری اسپری استفاده کنید، می‌توانید پارچه‌ای را در سرکه مرطوب کرده و آن را به طور یکنواخت بمالید.
برای براق سبک، سرکه را با آب رقیق کنید (1/2 فنجان سرکه به ازای هر لیتر آب گرم).با سرکه رقیق نشده روی اقلام دارای لکه های سنگین پولیش دهید.

استیل را با یک پارچه نرم پاک کنید. با استفاده از یک پارچه نرم یا حوله کاغذی، سرکه را در جهت دانه ها پاک کنید. این کار باعث می شود زباله ها از آیتم پاک شود و درخشندگی آن به آن بازگردد. به یاد داشته باشید که در جهت دانه ها پاک کنید. شما نمی خواهید سرکه در شیارها گیر کند و به مرور زمان استیل شما کم رنگ شود.
حوله های کاغذی می توانند الیاف را پشت سر بگذارند یا به قطعات کوچک تبدیل شوند. یک پارچه شستشو به بهترین وجه استیل ضد زنگ را جلا می دهد.
روش

استیل چگونه براق می شود

براق کردن استیل با روغن زیتون

روغن زیتون را روی یک پارچه نرم بریزید. یک یا دو نقطه به اندازه سکه را روی یک پارچه شستشوی نرم میکروفیبر بریزید. قسمت بالای بطری روغن زیتون را بردارید و پارچه را روی آن قرار دهید. سپس، بطری را برگردانید و اجازه دهید روغن به مدت یک تا دو ثانیه در پارچه خیس بخورد.
در صورت تمایل، می توانید روغن زیتون را با روغن بچه جایگزین کنید یا پارافین مایع بدون عطر، غنی شده با چند قطره روغن میخک مصرف کنید.

استیل را با روغن زیتون بپوشانید. قبل از شروع به هم زدن جسم، تمام سطح جسم را با روغن زیتون بپوشانید. به پاک کردن شی ادامه دهید تا زمانی که بتوانید درخشندگی ملایمی را در سراسر سطح ببینید. اگر یک وصله نسبت به دیگری پوشش شدیدتری دارد، آن را به طور مساوی در اطراف پخش کنید.

با حرکات دایره ای به سطح فشار محکم و ثابتی وارد کنید. در حالی که به جسم فشار می آورید، از همان پارچه ای استفاده می کنید که روغن زیتون را با آن مالیده اید. از فشار قابل توجهی برای کار کردن روغن زیتون در شیارها استفاده کنید. روغن زیتون را برای چند دقیقه ادامه دهید تا زمانی که روی کل جسم حرکت کنید.
قبل از اینکه روغن را پاک کنید دوباره جهت دانه را بررسی کنید. اگر روغن زیتون در شیارها محبوس شود، اعمال فشار بر روی دانه می‌تواند استیل را کدر کند.

برای پاک کردن روغن اضافی از پارچه یا دستمال کاغذی تمیز استفاده کنید. اگر اجازه دهید روغن روی استیل بنشیند، به جای صیقل دادن فلز، می تواند آن را کدر کند. با استفاده از یک پارچه تمیز و نرم، جسم را پاک کنید تا خشک شود. [5] پس از پایان پاک کردن جسم، به آرامی آن را لمس کنید. اگر هنوز احساس می کنید چرب است، به پاک کردن ادامه دهید. پس از لمس کردن، از پارچه خود برای پاک کردن اثر انگشت استفاده کنید.
سعی کنید از پاک کننده های طبیعی دیگری مانند لیمو یا آب لیمو استفاده کنید. آب لیمو اسیدی است و می تواند لکه های استیل را از بین ببرد. مورد را با آب و آب لیمو خیس کنید یا به سادگی آن را با آب لیمو و پارچه بمالید.

استیل چگونه براق می شود

براق کردن استیل با پاک کننده های تخصصی

یک پولیش استیل غیر مومی انتخاب کنید. پولیش های مومی لایه ای از خود به جا می گذارند که به مرور زمان می تواند استیل شما را کدر کند. برای بهترین نتیجه، از یک پولیش غیر مومی با یک جزء ساینده استفاده کنید.
می توانید پولیش های استیل را در اکثر خواربار فروشی ها در راهروی نظافت تهیه کنید. از یک کارمند فروشگاه بپرسید که آیا برای یافتن آنها به کمک نیاز دارید.
یک پاک کننده مبتنی بر روغن یا پاک کننده مبتنی بر آب را انتخاب کنید. پاک کننده های مبتنی بر آب لک یا اثر انگشت را از استیل پاک نمی کنند. برای بهترین پولیش، از پاک کننده های روغنی استفاده کنید. وا

با این حال، پاک کننده های مبتنی بر ter برای محیط زیست سالم تر هستند، معمولا کمتر قابل اشتعال هستند و سمیت کمتری دارند. تصمیم بگیرید که کدام سود برای شما جذاب تر است.
یک منطقه با تهویه مناسب برای جلا دادن وسایل خود پیدا کنید. برخی از پاک کننده های تخصصی می توانند بخاراتی را منتشر کنند که استنشاق آن در فضاهای کوچک خطرناک است. فولاد ضد زنگ خود را در نزدیکی پنجره یا خارج از آن پولیش دهید تا از سبکی سر جلوگیری کنید. قبل از شروع تمیز کردن، پنجره ها و درها را باز کنید و هرگز از تمیزکننده های تخصصی در اتاق های بسته استفاده نکنید.
اگر احساس سبکی سر، حالت تهوع یا بیماری دیگری دارید، فوراً اتاق را ترک کرده و با کنترل سموم تماس بگیرید. در صورت امکان برچسب محصول را در نزدیکی خود نگه دارید تا اطلاعات متخصصان کنترل سم را ارائه دهید.

پاک کننده را روی جسم اسپری کنید تا زمانی که در پاک کننده پوشانده شود. هنگام اسپری کردن، دستکش لاستیکی بپوشید تا از قرار گرفتن پاک کننده استیل روی دستان خود جلوگیری کنید.