Sending
User Review
0 (0 votes)

انواع لوله استیل ۴ اینچ

لوله استیل ۴ اینچ لوله ای است برای انتقال سیالات که در صنایع گوناگون کاربرد دارد این لوله استیل 4 اینچ در آلیاژهای مختلف تولید می شود و کاربرد خود را دارد استیل 304 استیل 316 استیل 321 که در ادامه به آنها پرداختیم این لوله در ضخامتهای مختلف تولید می شود رده های 10 رده 40 رده 80 رده 160 که تمامی لوله ها در پایپ اتصال موجود می باشد.این لوله با برند های مختلف به فروش می رسد.برندهای چینی تایوانی اروپایی با شناسنامه معتبر تولید در پایپ اتصال این لوله درزدار و بدون درز موجود می باشد.

لوله استیل 4 اینچ 304

این لوله استیل در مدل 304 یکی از پرمصرف ترین لوله ها در صنایع غذایی دارویی و صنعتی می باشد.این استیل به راحتی زنگ نمی زند و حالت خود را از دست نمی دهد.این لوله استیل 4 اینچ 304 در رده های مختلف تولید می شود.رده 10 رده 40 رده 80 که در پایپ اتصال موجود می باشد.این لوله استیل با برندهای چینی تایوانی و اروپایی موجود می باشد و دارای مارک کامپیوتری روی لوله می باشد که مشخصات کامل لوله روی آن حک شده است.که در زمان خرید میتوانید شناسنامه معتبر خرید را از ما دریافت نمایید.این لوله در شاخه های 6 متری تولید می شود.فروش این لوله به صورت شاخه ای 6 متری و کیلویی می باشد.این لوله در دو مدل درزدار و بدون درز موجود می باشد.

این لوله در مکان های که موجب زنگ زدگی می شود.مورد استفاده قرار می گیرد.این لوله دمای بالای 400 درجه مستقیم را تحمل می کند که میشود به آن اتشخوار هم گفت این لوله در متراژ کوچکتر تا 1 متر هم در پایپ اتصال موجود می باشد.

لوله استیل 4 اینچ 316

استیل 316 یکی دیگر از لوله های استیل پر کاربرد در صنعت می باشد. این لوله به خاطر داشتن کربن کمتر راحت تر جوش می خورد.این لوله استیل دارای مواد بیشتری نسبت به 304 می باشد. که خورندگی کمتری دارد.که در صنایع شیمیایی و دریایی مورد استفاده قرار می گیرد.این لوله در رده های مختلف موجود می باشد.رده 10 رده 40 رده 80 این لوله در شاخه های 6 متری به فروش میرسد.در صورت نیاز متراژ پایین تر تا 1 متر هم در پایپ اتصال موجود می باشد.این لوله استیل با برندهای چینی تایوانی و اروپایی موجود می باشد.

در زمان خرید این لوله به روی لوله توجه کنید که اطلاعات کامل لوله روی آن حک شده است در زمان خرید شناسنامه لوله را دریافت نمایید و با شماره روی لوله مطابقت نمایید در صورت نیاز آنالیز لوله استیل 4 اینچ 316 در مقابل شما انجام می شود که با خیال راحت خرید را انجام دهید.

لوله استیل 4 اینچ 321

این استیل یعنی 321 مصرف کمتری نسبت به لوله های استیل 304 و 316 دارد این لوله کم کربن است.این لوله استیل 4 اینچ 321 به لوله آتشخوار هم معروف است به خاطر داشتن تیتانیوم در آلیاژ خود آن را آتشخوار کرده است.این لوله دمای تا 1500 درجه را تحمل می کند.این محصول در کورها مکان هایی که دارای گرمای بالا است مورد استفاده قرار می گیرد.این لوله در رده های مختلف تولید می شود. رده 10 رده 40 رده 80 که در پایپ اتصال موجود می باشد.این لوله دارای شناسنامه تولید می باشد.که در زمان خرید از فروشندگان ما دریافت نمایید.این لوله در متراژ 6 متری تولید می گردد.این لوله برندهای مختلف در پایپ اتصال می باشد.برند چینی و تایوانی که در ضخامتهای مختلف موجود می باشد.

کاربرد لوله استیل 4 اینچ

لوله 4 اینچ مصرف بالایی دارد.این لوله در صنایع مختلف کمک شایانی به انتقال سیال مختلف را می دهد.این لوله در صنایع غذایی مانند غذاهای کنسروی صنایع شیری مانند کارخانه لبنیات در صنایع شیمیایی در صنایع دارویی مورد استفاده قرار می گیرد در صنایع دریایی مانند کشتی ها وشناورها مورد استفاده قرار می گیرد.در کورهای القایی در قیف های صنایع با دمایی بالا مورد استفاده قرار میگیرد. این لوله استیل در مکان های که دارای رطوبت و گرما و مکان های که در معرض باران و برف است مورد استفاده قرار می گیرد چون زنگ نمیزند و حالت خود را از دست نمی دهد.

مزایای لوله استیل ۴ اینچ

زنگ نمیزند و به راحتی حالت خود را از دست نمی دهد
در دمای بالایی 400 درجه تا بالاتر مورد استفاده قرار می گیرد
در مکان های که دارای رطوبت گرما باران برف مقاومت بالایی دارد
مقاومت بالایی دارد در مکان های که خورندگی بالا دارد
به راحتی جوش می خورد
استحکام بالایی دارد
طول عمر بالایی دارد بالای 20 سال

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *